ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
773
کارشناس شقایق گل محمدی

شقایق گل محمدی

شماره نظام پزشکی: م-75585
کارشناسی مامایی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، میدان رهبر
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی شقایق گل محمدی را داشته است.

نظرات در مورد شقایق گل محمدی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس شقایق گل محمدی، کارشناس مامایی در شهر تهران است. مطب کارشناس شقایق گل محمدی در تهران، میدان رهبر واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-77354752 تماس بگیرید.

تاکنون 773 نفر از پروفایل کارشناس شقایق گل محمدی، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس شقایق گل محمدی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس شقایق گل محمدی 16 اردیبهشت 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس شقایق گل محمدی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس شقایق گل محمدی: تهران، تهران، میدان رهبر
  • تلفن مطب کارشناس شقایق گل محمدی: 021-77354752
  • تخصص کارشناس شقایق گل محمدی: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل