ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
0
کارشناس صابریان رنجبر

صابریان رنجبر

شماره نظام پزشکی: م-11193
کارشناسی مامایی کارشناس ارشد مشاوره دانشجوی دکترای مشاوره
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، سازمان آب، کوه دشت پ۶ طبقه‌ی اول
درباره من

دانشجوی دکترای مشاوره و مدرس دانشگاه ،با تجربه‌ی بیش از ۳۸ سال مامایی و عامل زایمان ده‌ها هزار نوزاد  ، متخصص در مدیریت و زایمان فیزیولوژیک و زایمان در آب و زایمان طبیعی بعد از چند سزارین و تجربه‌ی چندصد وی‌بک موفق 

مشاور روانشناس که مامایی را با رویکرد

 One-to-One Midwifery Care پیش می‌برد . کلاس های بارداری و آمادگی برای زایمان با بالاترین کیفیت ، برگزار می‌شود .

 محل کار من فقط مطب نیست ، اینجا خانه‌ی امن مادران و نوزادان است . به نظر من هر مادر و نوزاد منحصر به فرد هستند و باید ویژه و انحصاری ویزیت شوند  اینجا شرائط هر مادر به طور منحصربه فرد بررسی می‌شود و فقط به مراقبت‌های روتین اکتفا نمی‌شود .اینجا تلفیق علم و تجربه و عشق و صبوری و هنر در مراقبت های مامایی  و اتفاق فرخنده‌ی  زایمان وجود دارد . 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی صابریان رنجبر را داشته است.

نظرات در مورد صابریان رنجبر

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس صابریان رنجبر، کارشناس ارشد مشاوره در مامایی در شهر تهران است. مطب کارشناس صابریان رنجبر در تهران، سازمان آب، کوه دشت پ۶ طبقه‌ی اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-44271996 تماس بگیرید.

تاکنون 0 نفر از پروفایل کارشناس صابریان رنجبر، کارشناس ارشد مشاوره در مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس صابریان رنجبر در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس صابریان رنجبر امروز 4:40 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد مشاوره در مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس صابریان رنجبر، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس صابریان رنجبر: تهران، تهران، سازمان آب، کوه دشت پ۶ طبقه‌ی اول
  • تلفن مطب کارشناس صابریان رنجبر: 021-44271996
  • تخصص کارشناس صابریان رنجبر: کارشناسی مامایی کارشناس ارشد مشاوره دانشجوی دکترای مشاوره
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل