ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
766
کارشناس عباس برفه ئی

عباس برفه ئی

شماره نظام پزشکی: ا-پ-650
کارشناسی ارتز و پروتز (ارتوپدی فنی)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

ری - شهر ری، پیلغوش، نبش کوچه سلمان زاده، پلاک89
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی عباس برفه ئی را داشته است.

نظرات در مورد عباس برفه ئی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس عباس برفه ئی، کارشناس اعضای مصنوعی و وسایل کمکی در شهر ری است. مطب کارشناس عباس برفه ئی در شهر ری، پیلغوش، نبش کوچه سلمان زاده، پلاک89 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-55935956 تماس بگیرید.

تاکنون 766 نفر از پروفایل کارشناس عباس برفه ئی، کارشناس اعضای مصنوعی و وسایل کمکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس عباس برفه ئی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس عباس برفه ئی امروز 1:45 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس اعضای مصنوعی و وسایل کمکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس عباس برفه ئی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس عباس برفه ئی: ری، شهر ری، پیلغوش، نبش کوچه سلمان زاده، پلاک89
  • تلفن مطب کارشناس عباس برفه ئی: 021-55935956
  • تخصص کارشناس عباس برفه ئی: کارشناسی ارتز و پروتز (ارتوپدی فنی)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل