ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
827
دکتر فرزاد دانشپایه

فرزاد دانشپایه

شماره نظام پزشکی: ش-1577
کارشناسی شنوایی‌شناسی (ادیولوژی)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

یاسوج - یاسوج، محمد منتظری، سردار 6
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرزاد دانشپایه را داشته است.

نظرات در مورد فرزاد دانشپایه

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر فرزاد دانشپایه، کارشناس شنوایی شناسی در شهر یاسوج است. مطب دکتر فرزاد دانشپایه در یاسوج، محمد منتظری، سردار 6 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09171450206 تماس بگیرید.

تاکنون 827 نفر از پروفایل دکتر فرزاد دانشپایه، کارشناس شنوایی شناسی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فرزاد دانشپایه در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فرزاد دانشپایه فردا 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس شنوایی شناسی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فرزاد دانشپایه، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فرزاد دانشپایه: یاسوج، یاسوج، محمد منتظری، سردار 6
  • تلفن مطب دکتر فرزاد دانشپایه: 09171450206
  • تخصص دکتر فرزاد دانشپایه: کارشناسی شنوایی‌شناسی (ادیولوژی)
  • تخصص های مرتبط
    خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل