ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
735
کارشناس محسن میرزائی

محسن میرزائی

شماره نظام پزشکی: ب-1803
کارشناسی ارشد بینایی‌سنجی (اپتومتری)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

شیراز - شیراز، فخرآباد شرقی، درمانگاه پروین دالکی(قطب الدین)
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محسن میرزائی را داشته است.

نظرات در مورد محسن میرزائی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پذیرش۲۴
محسن میرزائی

کارشناس محسن میرزائی، کارشناس ارشد بینایی سنجی در شهر شیراز است. مطب کارشناس محسن میرزائی در شیراز، فخرآباد شرقی، درمانگاه پروین دالکی(قطب الدین) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 735 نفر از پروفایل کارشناس محسن میرزائی، کارشناس ارشد بینایی سنجی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس محسن میرزائی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس محسن میرزائی امروز 10:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد بینایی سنجی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس محسن میرزائی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس محسن میرزائی: شیراز، شیراز، فخرآباد شرقی، درمانگاه پروین دالکی(قطب الدین)
  • تلفن مطب کارشناس محسن میرزائی: ثبت نشده
  • تخصص کارشناس محسن میرزائی: کارشناسی ارشد بینایی‌سنجی (اپتومتری)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل