ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
0
کارشناس محمداسمعیل صمدی

محمداسمعیل صمدی

شماره نظام پزشکی: ب-456
کارشناسی بینایی‌سنجی (اپتومتری)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - کرج مشکین دشت خیابان هدایتکار روبروی مطبخ تشریفات مجتمع آفتاب طبقه اول واحد۲
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمداسمعیل صمدی را داشته است.

نظرات در مورد محمداسمعیل صمدی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس محمداسمعیل صمدی، کارشناس بینایی سنجی در شهر تهران است. مطب کارشناس محمداسمعیل صمدی در کرج مشکین دشت خیابان هدایتکار روبروی مطبخ تشریفات مجتمع آفتاب طبقه اول واحد۲ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 02636213316 تماس بگیرید.

تاکنون 0 نفر از پروفایل کارشناس محمداسمعیل صمدی، کارشناس بینایی سنجی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس محمداسمعیل صمدی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس محمداسمعیل صمدی 16 اردیبهشت 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس بینایی سنجی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس محمداسمعیل صمدی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس محمداسمعیل صمدی: تهران، کرج مشکین دشت خیابان هدایتکار روبروی مطبخ تشریفات مجتمع آفتاب طبقه اول واحد۲
  • تلفن مطب کارشناس محمداسمعیل صمدی: 02636213316
  • تخصص کارشناس محمداسمعیل صمدی: کارشناسی بینایی‌سنجی (اپتومتری)
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل