ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
786
کارشناس ملیحه علی آبادی

ملیحه علی آبادی

شماره نظام پزشکی: ت-1461
کارشناسی ارشد علوم تغذیه
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - مشهد
درباره من

کارشناس ارشد تغذیه و رژیم درمانی، فارق التحصیل از دانشگاه شهید بهشتی تهران، عضو انجمن تغذیه ایران، بیش از 24 سال سابقه مشاوره تغذیه و رژیم درمانی در بیمارستان قائم مشهد

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ملیحه علی آبادی را داشته است.

نظرات در مورد ملیحه علی آبادی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس ملیحه علی آبادی، کارشناس ارشد علوم تغذیه در شهر تهران است. مطب کارشناس ملیحه علی آبادی در مشهد واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 05135512575 تماس بگیرید.

تاکنون 786 نفر از پروفایل کارشناس ملیحه علی آبادی، کارشناس ارشد علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس ملیحه علی آبادی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس ملیحه علی آبادی فردا 5:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس ملیحه علی آبادی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس ملیحه علی آبادی: تهران، مشهد
  • تلفن مطب کارشناس ملیحه علی آبادی: 05135512575
  • تخصص کارشناس ملیحه علی آبادی: کارشناسی ارشد علوم تغذیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل