ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
755
کارشناس منیره مظاهری

منیره مظاهری

شماره نظام پزشکی: ت-9594
کارشناسی ارشد علوم تغذیه
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تیران - تیران، امام خمینی، شریف
درباره من

مطب خانم منیره مظاهری مشاور تغذیه و رژیم درمانی با مدرک کارشناسی ارشد و ۲ سال سابقه کار بالینی در استان اصفهان، شهرستان تیران، بلوار امام خمینی، منطقه ۴، بن بست شریف، پلاک ۷۴۶، طبقه همکف واقع شده است که از دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ آماده خدمت رسانی از جمله ارائه انواع رژیم ها مانند رژیم های لاغری و چاقی، رژیم درمانی در بیماری های دیابت، فشار خون، چربی خون، بیماری های گوارشی، بیماری های کبدی و کلیوی، تشنج و صرع و … در کنار آنالیز کلی بدن از طریق دستگاه بادی آنالیز می باشد.

ساعت کاری مطب از روز شنبه تا پنجشنبه (صبح ها از ساعت ۹:۳۰_۱۲:۳۰ و بعد از ظهر ها از ساعت ۴_۹شب)

آیدی پیج اینستاگرام: mazaheri_diett

هزینه ویزیت آنالیز بدن:۱۵۰ هزار تومان

هزینه ویزیت مشاوره تغذیه و تنظیم رژیم غذایی: ۳۰۰ هزارتومان  

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی منیره مظاهری را داشته است.

نظرات در مورد منیره مظاهری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس منیره مظاهری، کارشناس ارشد علوم تغذیه در شهر تیران است. مطب کارشناس منیره مظاهری در تیران، امام خمینی، شریف واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09103645683 تماس بگیرید.

تاکنون 755 نفر از پروفایل کارشناس منیره مظاهری، کارشناس ارشد علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس منیره مظاهری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس منیره مظاهری فردا 9:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس منیره مظاهری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس منیره مظاهری: تیران، تیران، امام خمینی، شریف
  • تلفن مطب کارشناس منیره مظاهری: 09103645683
  • تخصص کارشناس منیره مظاهری: کارشناسی ارشد علوم تغذیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل