ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
882
کارشناس مینا عرب زاده

مینا عرب زاده

شماره نظام پزشکی: م-16493
کارشناسی ارشد مامایی
100%
رضایت (1 نظر)

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - اصفهان، رودکی، سهروردی
درباره من

مامایی-باروری-زایمان_تعیین جنسیت قبل از تولد-گواهی ازدواج-

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مینا عرب زاده را داشته است.

نظرات در مورد مینا عرب زاده

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م م
مر مری
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر خیلی مهربون و خوش برخورد و باسواد هستن و خبلی وقت میزارن برای بیمار من که نتیجه عالی گرفتم بجز ایشون هبچ جا دیگه نمی رم
پسندیدنگزارش
ارسال

کارشناس مینا عرب زاده، دانشجوی دکترای مامایی در شهر اصفهان است. مطب کارشناس مینا عرب زاده در اصفهان، رودکی، سهروردی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-52272554 تماس بگیرید.

تاکنون 882 نفر از پروفایل کارشناس مینا عرب زاده، دانشجوی دکترای مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس مینا عرب زاده در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس مینا عرب زاده امروز 8:00 شب می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دانشجوی دکترای مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس مینا عرب زاده، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس مینا عرب زاده: اصفهان، اصفهان، رودکی، سهروردی
  • تلفن مطب کارشناس مینا عرب زاده: 031-52272554
  • تخصص کارشناس مینا عرب زاده: کارشناسی ارشد مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل