ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
817
دکتر هما صفری

هما صفری

شماره نظام پزشکی: گ-2502
کارشناسی گفتاردرمانی
100%
رضایت (1 نظر)
پزشکان آنلاین روانشناسی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

رشت - رشت، سعدی، نواب، آبان
درباره من

کارشناس گفتاردرمانی

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی هما صفری را داشته است.

نظرات در مورد هما صفری

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: گفتار درمانی اطفال
شایستگی و صبور خانم صفری مثال زدنی هستش فرزند من حتی یک کلمه هم تا نزدیک سه سالگی صحبت نمی‌کرد خیلی اتفاقی با مادر یکی از بچه های تحت درمان ایشون صحبت کردم و من رو معرفی کردن وقتی ازشون کمک خواستم با حمایت و شروع سریع درمان فرزندم با هر بار مشاوره ایشون کلمات رو بیان کرد و طی چهار جلسه اول چندین کلمه رو گفت و در مدت کوتاهی کامل صحبت کرد من همیشه مدیون لطفی که بهمون داشتن هستم.براشون همیشه آرزوی سلامتی و موفقیت دارم .
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر هما صفری، کارشناس گفتار درمانی در شهر رشت است. مطب دکتر هما صفری در رشت، سعدی، نواب، آبان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 817 نفر از پروفایل دکتر هما صفری، کارشناس گفتار درمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر هما صفری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس گفتار درمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر هما صفری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر هما صفری: رشت، رشت، سعدی، نواب، آبان
  • تلفن مطب دکتر هما صفری: ثبت نشده
  • تخصص دکتر هما صفری: کارشناسی گفتاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل