ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
975
دکتر کربلائی اسمعیل

کربلائی اسمعیل

31 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: ک-د-75
کارشناسی ارشد کاردرمانی
کارشناسی کاردرمانی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، بزرگراه شهید سلیمانی
درباره من

مرکز کاردرمانی اسماعیلی با عنوان " کلینیک بهتوان امید فردا " و مدیریت حمیدرضا اسماعیلی کارشناس ارشد کاردرمانی و دکتری کارآفرینی، دارای مجوز رسمی نظام پزشکی ایران و عضو انجمن کاردرمانی ایران از سال ۱۳۷۲ به فعالیت مشغول بوده و فعالیت کلینیکی در منطقه تهرانپارس و خدمات توانبخشی در منزل  در کلیه مناطق تهران را ارائه می نماید.

کلینیک بهتوانا با بهره گیری از پرسنل دارای تجربیات، تخصص و دانش نوین توانبخشی تلاش دارد تا خدمات توانبخشی، مهارتی، آموزشی - هنری به روز را به صورت فردی و گروهی در زمینه های کاردرمانی جسمی,ذهنی ، گفتار درمانی، روانشناسی و مشاوره ، بازی درمانی ، ارتوپدی فنی در اختیار کودکان و بزرگسالان قرار دهد.

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی کربلائی اسمعیل را داشته است.

نظرات در مورد کربلائی اسمعیل

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر کربلائی اسمعیل، کارشناس ارشد کار درمانی در شهر تهران است. مطب دکتر کربلائی اسمعیل در تهران، بزرگراه شهید سلیمانی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-76701774 تماس بگیرید.

تاکنون 975 نفر از پروفایل دکتر کربلائی اسمعیل، کارشناس ارشد کار درمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر کربلائی اسمعیل در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر کربلائی اسمعیل امروز 1:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد کار درمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر کربلائی اسمعیل، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر کربلائی اسمعیل: تهران، تهران، بزرگراه شهید سلیمانی
  • تلفن مطب دکتر کربلائی اسمعیل: 021-76701774
  • تخصص دکتر کربلائی اسمعیل: کارشناسی ارشد کاردرمانی/ کارشناسی کاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل