ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
800
کارشناس یاسمن کریمی

یاسمن کریمی

شماره نظام پزشکی: گ-3611
کارشناسی گفتاردرمانی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

دشتستان - ساعتبرازجان، چهاراه فراهنچی کوچه روبرو قالبسازی آرین(آرین هوم) اولین خونه سمت راست
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی یاسمن کریمی را داشته است.

نظرات در مورد یاسمن کریمی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس یاسمن کریمی، کارشناس گفتار درمانی در شهر دشتستان است. مطب کارشناس یاسمن کریمی در ساعتبرازجان، چهاراه فراهنچی کوچه روبرو قالبسازی آرین(آرین هوم) اولین خونه سمت راست واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 09012317085 تماس بگیرید.

تاکنون 800 نفر از پروفایل کارشناس یاسمن کریمی، کارشناس گفتار درمانی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس یاسمن کریمی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس یاسمن کریمی امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس گفتار درمانی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس یاسمن کریمی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس یاسمن کریمی: دشتستان، ساعتبرازجان، چهاراه فراهنچی کوچه روبرو قالبسازی آرین(آرین هوم) اولین خونه سمت راست
  • تلفن مطب کارشناس یاسمن کریمی: 09012317085
  • تخصص کارشناس یاسمن کریمی: کارشناسی گفتاردرمانی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل