ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
921
کارشناس یگانه امینی

یگانه امینی

شماره نظام پزشکی: م-51135
کارشناسی مامایی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

دماوند - دماوند، بلوار امام خمینی، شهید هاشمی غربی پاساز پرشین طبقه دوم واحد 203
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی یگانه امینی را داشته است.

نظرات در مورد یگانه امینی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس یگانه امینی، کارشناس مامایی در شهر دماوند است. مطب کارشناس یگانه امینی در دماوند، بلوار امام خمینی، شهید هاشمی غربی پاساز پرشین طبقه دوم واحد 203 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-76337137 تماس بگیرید.

تاکنون 921 نفر از پروفایل کارشناس یگانه امینی، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس یگانه امینی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس یگانه امینی امروز 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس یگانه امینی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس یگانه امینی: دماوند، دماوند، بلوار امام خمینی، شهید هاشمی غربی پاساز پرشین طبقه دوم واحد 203
  • تلفن مطب کارشناس یگانه امینی: 021-76337137
  • تخصص کارشناس یگانه امینی: کارشناسی مامایی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل