ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.1K
دکتر آنوش شفیعی

آنوش شفیعی

شماره نظام پزشکی: 119690
متخصص بیماریهای پوست
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - شهرک غرب - خیابان ایران زمین شمالی - روبروی فرهنگسرای ابن سینا
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی آنوش شفیعی را داشته است.

نظرات در مورد آنوش شفیعی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پذیرش۲۴
آنوش شفیعی

دکتر آنوش شفیعی، متخصص بیماریهای پوست در شهر تهران است. مطب دکتر آنوش شفیعی در شهرک غرب - خیابان ایران زمین شمالی - روبروی فرهنگسرای ابن سینا واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 02143019 تماس بگیرید.

تاکنون 1.1K نفر از پروفایل دکتر آنوش شفیعی، متخصص بیماریهای پوست بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر آنوش شفیعی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر آنوش شفیعی فردا 11:24 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای پوست ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر آنوش شفیعی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر آنوش شفیعی: تهران، شهرک غرب - خیابان ایران زمین شمالی - روبروی فرهنگسرای ابن سینا
  • تلفن مطب دکتر آنوش شفیعی: 02143019
  • تخصص دکتر آنوش شفیعی: متخصص بیماریهای پوست
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل