ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
867
کارشناس راجی زاده

راجی زاده

شماره نظام پزشکی: ت-8495
کارشناسی ارشد علوم بهداشتی در تغذیه
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - کرمان،قرنی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی راجی زاده را داشته است.

نظرات در مورد راجی زاده

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

کارشناس راجی زاده، کارشناس ارشد علوم بهداشتی در تغذیه در شهر تهران است. مطب کارشناس راجی زاده در کرمان،قرنی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 03432263391 تماس بگیرید.

تاکنون 867 نفر از پروفایل کارشناس راجی زاده، کارشناس ارشد علوم بهداشتی در تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس راجی زاده در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس راجی زاده 15 فروردین 5:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد علوم بهداشتی در تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس راجی زاده، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس راجی زاده: تهران، کرمان،قرنی
  • تلفن مطب کارشناس راجی زاده: 03432263391
  • تخصص کارشناس راجی زاده: کارشناسی ارشد علوم بهداشتی در تغذیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل