ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
110K
دکتر امیرحسین جلالی ندوشن

امیرحسین جلالی ندوشن

شماره نظام پزشکی: 102041
متخصص روانپزشکی
4.7
از ۵
رضایت (326 نظر)
پزشکان آنلاین روانشناسی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - درمانگاه مرکز روانپزشکی ایران : کیلومتر 7 جاده مخصوص کرج ، نبش کمربندی آزادگان شمال ، پشت پارکینگ شهید تندگویان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 6 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی امیرحسین جلالی ندوشن را داشته است.

نظرات در مورد امیرحسین جلالی ندوشن

4.7
از ۵
رضایت (326 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.7
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.6
مهارت و تخصص پزشک
4.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پزشک را توصیه میکنم
دکتر جلالی خیلی پزشک حاذق و با مهارتی است ولی نوبت گیری اینترنتی خیلی سخت واست یعنی نیمه شب چهارشنبه پنج دقیقه بعد دیگر نوبت ندارد و می نویسد نوبت پزش پر شده وموکول به هفته بعد میسود
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر بسیار حاذق ، مهربان و خوش برخوردی هستند . مهمترین نکته در یک بیمار اعصاب و روان طرز برخورد دکتر و شنیدن صحبت بیما و همراه است و ایشان با دقت به سخنان بیمار گوش داده و با توجه به تجربه بالایی که دارند بهترین دارو را تجویز میکنند ..و در ضمن هر همراهی دیگر هم ضروری بدانند انجام میدهند . امکانات مطب هم بسیار خوب و رفتار پرسنل هم عالی میباشد .واقعا"جای تقدیر دارند .
2
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
همه چی عالی بود فقط اینکه دکتر خیلی دیر تشریف آوردن واقعا خسته کننده بود این همه انتظار
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
خیلی باسواد خیلی باهوش وحرفه ای و تشخیص درست
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
تخصص و تسلط هنگام ویزیت بیمار و همراه با آرامش و صبر و حوصله و ادب و احترام.
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر خیلی خوب داروهامو تنظیم کرده وبه نظرم دکتر خیلی خوبیه استاد جلالی
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
مدتهاست دارویی که دکتر تشخیص دارند رو مصرف میکنم ومشکل لرزش دستم بکلی تمام شده وهر سه ماه برای تجویز همان دارو مراجعه میکنم
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
بسیار دکتر حاذق و با تجربه ای هستند و در بیمارستا ن ایران تحت نظر ایشان بودم با دقت به گفته های بیمار و همراه داروی مناسب تجویز میکنند و بعد از بیمارستان‌ با داروهای ایشان تحت درمان هستم . البته بیماری من اسکیزوفرنی و با دارو قابل کنترل است . امیدوارم راه درمان‌اساسی برای این بیماری فراهم‌شود .
2
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
سلام ب تمام عزیزانی ک این پیامو میخونن .میخوام بگم اول خدا .بعددکتر جلالی بود ک زندگی من و نجات داد ایشون صبورانه ب صحبت های بیمارنشون گوش میدن .و بهترین تجویز رو دارن.شاید ربطی نداشته باشه اینو اینجا بنویسم ولی لازمه .کاش هیچ وقت این چنین دکترایی از ایران نرن ..
چقدر مفید بود؟
پزشک را توصیه میکنم
دکتر بسیار حاذق و مهربان و خوش برخوردی هستند . به سخنان بیمار و همراه توجه و داروی متاسب تجویز میکنند . پسر من بیمار ایشان است و شکر خدا با درمانی که انجام شده چهار سال است که دیگر در بیمارستان بستری نشده و نتیجه طبابت خوب دکتر میباشد از ایشان کمال تشکر را دارم
چقدر مفید بود؟

دکتر امیرحسین جلالی ندوشن، متخصص روانپزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر امیرحسین جلالی ندوشن در درمانگاه مرکز روانپزشکی ایران : کیلومتر 7 جاده مخصوص کرج ، نبش کمربندی آزادگان شمال ، پشت پارکینگ شهید تندگویان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-44503395 تماس بگیرید.

تاکنون 110K نفر از پروفایل دکتر امیرحسین جلالی ندوشن، متخصص روانپزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 94٪ مراجعین (326 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند. نظرات دکتر امیرحسین جلالی ندوشن در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص روانپزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر امیرحسین جلالی ندوشن، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر امیرحسین جلالی ندوشن: تهران، درمانگاه مرکز روانپزشکی ایران : کیلومتر 7 جاده مخصوص کرج ، نبش کمربندی آزادگان شمال ، پشت پارکینگ شهید تندگویان
  • تلفن مطب دکتر امیرحسین جلالی ندوشن: 021-44503395
  • تخصص دکتر امیرحسین جلالی ندوشن: متخصص روانپزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل