ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3.4K
دکتر بهار گالشی

بهار گالشی

7 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 128810
فلوشیپ اکو کاردیوگرافی
متخصص بیماری‌های قلب و عروق
95%
رضایت (12 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، مرزداران، بین اشرفی اصفهانی و رضایی نژاد
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی بهار گالشی را داشته است.

نظرات در مورد بهار گالشی

95%
رضایت (12 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

س ف
سیده فاطمه
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر بهار گالشی علی آبادی
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر بسیار خوشرو متعهد به کارش و روانشناسی خوبی نسبت به بیمارانش داردودقت درکار پرسنل وکارکنان هم در کمال ادب فضای مطب بسیار تمیز درکل نظرم مثبت
پسندیدنگزارش
ارسال
س ر
سمیه رضیی
ویزیت شده
2 ماه پیش | مطب دکتر بهار گالشی علی آبادی
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار هادق متخصص کاردان برای تشخیص بسیار زمان می کذارند
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: آریتمی قلب (Cardiac arrhythmias)
من با بی حالی و ناتوانی شدید به ایشان مراجعه کردم. ایشان با بررسی های دقیق داروهایی که پزشک قبلی داده بود رو تنظیم کردند و باعث بهبود حال من شدند. خانم دکتر پزشکی مسئولیت پذیر و بسیار پاسخگو هستند و با خوشرویی بی نهایت همه موارو رو توضیح میدهند. مراجعه به ایشان رو به همه پیشنهاد میکنم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: دریچه قلب، نارسایی قلب (Heart failure)، جراحی قلب
خانم دکتر فوق العاده با حوصله به حرفام گوش دادند. و بر اساس سبک زندگی حدس به یه مشکل جدی در قلب من زدند. نتایج آزمایشات مشکل رو تایید کرد و بعدش درمانش کردیم و الان اوضاع من عادی و خوب هست. اخلاق و مسئولیت پذیری و همچنین تبحر ایشان در درمان ایشان رو از بقیه پزشکان متمایز میکنه. و باعث میشه من ایشان رو به همه توصیه کنم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمخانم دکتر فوق تخصص بسیار باسواد، حرفه ای، دقیق و علمی هستند. تشخیص فوق العاده عالی پس از بررسی جامع و اخذ شرح حال کامل و انجام اکوکاردیوگرافی داشتن و روند درمانی عالی پیش میره، از صبوری و عملکردشون بسیار ممنونم، حتما ایشون رو توصیه میکنم.
پسندیدنگزارش
ارسال
س
سپیده
ویزیت شده
5 ماه پیش | مطب دکتر بهار گالشی علی آبادی
پزشک را توصیه می‌کنمرفتار پرسنل و کارکنان با احترام و مناسب میزان انتظار با توجه به تخصصی بودن و انجام چند مرحله‌ی مختلف حدود 25 الی 40 دقیقه که معقول می‌باشد. نحوه ویزیت و برخورد پزشک، بسیار خوب و مناسب
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/05/09
پزشک را توصیه می‌کنمدانش و‌مهارت پزشکی فوق العاده دکتر گالشی در کنار قدرت بیان، اخلاق حرفه ای و انسان دوستانه ایشان را کاملا متمایز می کند. حال عمومی مادر 78 ساله من با بیماری نارسایی شدید قلبی، به هیچ وجه قابل مقایسه با قبل نیست. بسیار انسان دوست و با سواد.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/10/15
پزشک را توصیه می‌کنمبا تشکر از برخورد خوب همراه با مهربانی گوش دادن به حرف های بیمار و نحوه ویزیت بیمار و تشخیص خوب خیلی باحوصله خدا خیرش بده
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر بهار گالشی، فلوشیپ اکو کاردیوگرافی در شهر تهران است. مطب دکتر بهار گالشی در تهران، مرزداران، بین اشرفی اصفهانی و رضایی نژاد واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-48000962 تماس بگیرید.

تاکنون 3.4K نفر از پروفایل دکتر بهار گالشی، فلوشیپ اکو کاردیوگرافی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 95٪ مراجعین (12 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 10 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر بهار گالشی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر بهار گالشی فردا 2:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ اکو کاردیوگرافی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر بهار گالشی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر بهار گالشی: تهران، تهران، مرزداران، بین اشرفی اصفهانی و رضایی نژاد
  • تلفن مطب دکتر بهار گالشی: 021-48000962
  • تخصص دکتر بهار گالشی: فلوشیپ اکو کاردیوگرافی/ متخصص بیماری‌های قلب و عروق
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل