ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
852
دکتر جلال استوان

جلال استوان

شماره نظام پزشکی: 114965
فوق تخصص بیماریهای قلب و عروق
پزشکان آنلاین قلب و عروق منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

فلاورجان - شهر کلیشاد و سودرجان-بلوار بهارستان
بیمارستان تخصصی شفا در زمینی به مساحت 21 هزار مترمربع، با زیربنای 11 هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال در سال 1394 تجهیز شده و به بهره برداری رسید؛ این بیمارستان دارای بخش‌هایی مانند اورژانس، داخلی، جراحی،دیالیز، اطفال، نوزادان ، اتاق عمل، CCU، ICU ، واحدهای پاراکلینیک شامل آزمایشگاه، رادیولوژی،سونوگرافی،سی تی اسکن،آندوسکوپی/کولونوسکوپی، تست ورزش، اکوکاردیوگرافی، نوار عصب-عضله و نوار مغز است.
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی جلال استوان را داشته است.

نظرات در مورد جلال استوان

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر جلال استوان، فوق تخصص بیماریهای قلب و عروق در شهر فلاورجان است. مطب دکتر جلال استوان در شهر کلیشاد و سودرجان-بلوار بهارستان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-34913913 تماس بگیرید.

تاکنون 852 نفر از پروفایل دکتر جلال استوان، فوق تخصص بیماریهای قلب و عروق بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر جلال استوان در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص بیماریهای قلب و عروق ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر جلال استوان، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر جلال استوان: فلاورجان، شهر کلیشاد و سودرجان-بلوار بهارستان
  • تلفن مطب دکتر جلال استوان: 031-34913913
  • تخصص دکتر جلال استوان: فوق تخصص بیماریهای قلب و عروق
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل