ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.8K
دکتر سارا حسین پورنجف آبادی

سارا حسین پورنجف آبادی

شماره نظام پزشکی: 153941
فوق تخصص روماتولوژی
87%
رضایت (3 نظر)

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - بلوار صفه -مرکز آموزشی درمانی الزهرا
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 9 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سارا حسین پورنجف آبادی را داشته است.

نظرات در مورد سارا حسین پورنجف آبادی

87%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
3.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ف
فاطمه
ویزیت شده
6 ماه پیش | کلینیک ویژه بیمارستان الزهرا اصفهان
پزشک را توصیه می‌کنمسلام دکتر برخورد خوبی نسبت به بیماران دارند. اما هنوز تخصص زیادی درمورد بیماریهای پنهان ندارند. در کل رفتار پرسنل خوب بود.
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سارا حسین پورنجف آبادی، فوق تخصص روماتولوژی در شهر اصفهان است. مطب دکتر سارا حسین پورنجف آبادی در بلوار صفه -مرکز آموزشی درمانی الزهرا واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-36201818 تماس بگیرید.

تاکنون 2.8K نفر از پروفایل دکتر سارا حسین پورنجف آبادی، فوق تخصص روماتولوژی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 87٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سارا حسین پورنجف آبادی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سارا حسین پورنجف آبادی امروز 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص روماتولوژی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سارا حسین پورنجف آبادی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سارا حسین پورنجف آبادی: اصفهان، بلوار صفه -مرکز آموزشی درمانی الزهرا
  • تلفن مطب دکتر سارا حسین پورنجف آبادی: 031-36201818
  • تخصص دکتر سارا حسین پورنجف آبادی: فوق تخصص روماتولوژی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل