ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
5.5K
دکتر سمیه مرتضوی مقدم

سمیه مرتضوی مقدم

شماره نظام پزشکی: 132787
فوق تخصص گوارش و کبد
100%
رضایت (2 نظر)

آدرس و تلفن تماس

یاسوج - یاسوج، کلینیک شهید مفتح ،پاسداران پانزدهم
شیراز - میدان نمازی، جنب بیمارستان نمازی، کلینیک ویژه مستقل تخصصی و فوق تخصصی شهید مطهری
       در صورت حسابداری نکردن نوبت ،نوبت اینترنتی شما حذف میگردد. با برگه رسید پرداخت نوبت دهی اینترنتی به صندوق درمانگاه مراجعه کرده و برگه نوبت قطعی را از صندوق دریافت کرده و به اتاق پزشک مراجعه کنید.  
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سمیه مرتضوی مقدم را داشته است.

نظرات در مورد سمیه مرتضوی مقدم

100%
رضایت (2 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

m j
mahi jokr
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: بیماری‌های گوارشی
دکتر مقدم بسیار آروم و با حوصله مریض رو معاینه میکنن، به مریض گوش میدن، من با سندروم روده تحریک پذیر به ایشون مراجعه کردم، برام یه سری آزمایش نوشتن و دارو دادن ولی متاسفانه بعد ازمایشات نتونستم بهشون مراجعه کنم و پزشکم عوض شد، مدت زیادی دنبالشون گشتم و الان خوشحالم که مجددا نامشون رو در پزشک24 میبینم... آیا ایشون بازم در درمانگاه مطهری ویزیت میکنن؟
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سمیه مرتضوی مقدم، فوق تخصص گوارش و کبد بالغین در شهر یاسوج است. مطب دکتر سمیه مرتضوی مقدم در یاسوج، کلینیک شهید مفتح ،پاسداران پانزدهم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 5.5K نفر از پروفایل دکتر سمیه مرتضوی مقدم، فوق تخصص گوارش و کبد بالغین بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سمیه مرتضوی مقدم در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سمیه مرتضوی مقدم امروز 7:40 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص گوارش و کبد بالغین ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سمیه مرتضوی مقدم، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سمیه مرتضوی مقدم: یاسوج، یاسوج، کلینیک شهید مفتح ،پاسداران پانزدهم
  • تلفن مطب دکتر سمیه مرتضوی مقدم: ثبت نشده
  • تخصص دکتر سمیه مرتضوی مقدم: فوق تخصص گوارش و کبد
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل