ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
0
دکتر سهیل نادری

سهیل نادری

شماره نظام پزشکی: 122149
جراحی مغز و اعصاب
64%
رضایت (13 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - شهرک غرب - خیابان ایران زمین شمالی - روبروی فرهنگسرای ابن سینا
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سهیل نادری را داشته است.

نظرات در مورد سهیل نادری

64%
رضایت (13 نظر)
برخورد مناسب پزشک
3.3
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.1
مهارت و تخصص پزشک
3.2
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م ف
مهران فرامرزی
ویزیت شده
یک هفته پیش | بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی بهمن تهران
پزشک را توصیه می‌کنمویزیت ایشون در مطب بسیار عالی ، ولیکن در بیمارستان که پدرشون مدیریت عاملی آن را بعهده دارن خیر، چون در بیمارستان ویزیت رو پدرشون عهده دار هستن ، و خودشون متٱسفانه بندرت تشریف میارن به بخش جهت ویزیت ، و بارعرض تٱسف مجدد پدرشون هم هنگام ویزیت با بیمار هیچ دیالگوی ندارن، صرفٱ کادرکس بیمار رو چک میکنن و تمام. ولی خود دمتر سهیل تقریبٱ کمی با بیمار صحبت دارن.امکانات بیمارستان بهمن بسیار خوب است، ولی بینارستان شهریار که دکتر در آن بیمارستان برایم آنژیو انجام دادن در حد زیر متوسط میباشد از نظر کادر درمان و مراقبت از بیمار و مهمتر ویزیت پزشک.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
یک ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام آقا دکتر در تشخیص عالی هستند پسرم درمان شدپیش چندتا دکتر دیگه بردم همه حرف آقا دکتر تاکید کردن خیلی عالی هستن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
س م
سیده معصومه موسوی
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار خوش اخلاق وخوش برخورد بودن.برای مادرم آنژیوگرافی مغز رو تشخیص دادن ودر کمترین زمان ممکن انجام دادن .
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سهیل نادری، متخصص جراحی مغز و اعصاب در شهر تهران است. مطب دکتر سهیل نادری در شهرک غرب - خیابان ایران زمین شمالی - روبروی فرهنگسرای ابن سینا واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 02143019 تماس بگیرید.

تاکنون 0 نفر از پروفایل دکتر سهیل نادری، متخصص جراحی مغز و اعصاب بازدید کرده‌اند؛ همچنین 64٪ مراجعین (13 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سهیل نادری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سهیل نادری 26 اردیبهشت 12:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی مغز و اعصاب ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سهیل نادری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سهیل نادری: تهران، شهرک غرب - خیابان ایران زمین شمالی - روبروی فرهنگسرای ابن سینا
  • تلفن مطب دکتر سهیل نادری: 02143019
  • تخصص دکتر سهیل نادری: جراحی مغز و اعصاب
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل