ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
959
دکتر دکتر شادی پنجه پور

دکتر شادی پنجه پور

شماره نظام پزشکی: 57740
کارشناس ارشد روانشناسی بالینی
100%
رضایت (1 نظر)
زمان نوبت دهی پزشک به پایان رسیده است.
زمان اعلام نوبت های جدید: فردا 6:00 عصر

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - خیابان استانداری-مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی خورشید
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر شادی پنجه پور را داشته است.

نظرات در مورد دکتر شادی پنجه پور

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م ح
محمد حسین محمدی
ویزیت شده
یک هفته پیش | مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی خورشید
پزشک را توصیه می‌کنمسلام. خانم دکتر واقعا کارشون عالیه. مدتی هست که پیش ایشون میرم. بادانش، دلسوز و فهمیده. انشالله خدا حفظشون کنه. نمره ای که میدم صرفا به خاطر شخص ایشونه، وگرنه رفتار پرسنل گاهی مطلوب نیست و گاهی هم بی نظمی تو مرکز مشاهده میشه. امیدوارم برطرف شه و همینطور از مسئولین بالادستی می خوام هزینه ویزیت رو اگه مقدوره افرایش ندن. توان پرداخت مبلغ حدود دویست هزار تومان برای یک جلسه، حداقل برای من که نیاز دارم در حال حاضر ماهی بیش از یکبار به ایشون مراجعه کنم و دانشجو هستم سخته. انشالله مقامات بالادستی این رو درک کنن و تو یک مرکز دولتی هزینه ی 25 هزار تومنی رو که چندروزه به 40 هزار تومان افزایش دادن رو به نزدیک 200 تومن افرایش ندن.
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر دکتر شادی پنجه پور، کارشناس ارشد روانشناسی بالینی در شهر اصفهان است. مطب دکتر دکتر شادی پنجه پور در خیابان استانداری-مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی خورشید واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-33033740 تماس بگیرید.

تاکنون 959 نفر از پروفایل دکتر دکتر شادی پنجه پور، کارشناس ارشد روانشناسی بالینی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 1 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر شادی پنجه پور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر دکتر شادی پنجه پور 17 اردیبهشت 10:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد روانشناسی بالینی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر شادی پنجه پور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر شادی پنجه پور: اصفهان، خیابان استانداری-مجتمع آموزشی درمانی پژوهشی خورشید
  • تلفن مطب دکتر دکتر شادی پنجه پور: 031-33033740
  • تخصص دکتر دکتر شادی پنجه پور: کارشناس ارشد روانشناسی بالینی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل