ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
6.9K
دکتر شهرام جهان آبادی

شهرام جهان آبادی

26 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 71478
جراحی زیبایی، پلاستیک و ترمیمی
75%
رضایت (9 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
پزشکان آنلاین پوست و مو منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

شیراز - کیلومتر 2 جاده شهرک صدرا
مراجعه کننده گرامی لطفا توجه داشته باشید: پس از دریافت نوبت حضوری یا تلفنی می توانید از طریق لینک پرداخت پیامک شده، جهت انجام امور حسابداری تا 24 ساعت قبل از نوبت اقدام فرمایید؛ بدیهی است در غیر اینصورت نوبت شما، حذف می گردد. دریافت نوبت های غیرحضوری بصورت تلفنی با شماره تماس 07132930320 و اینترنتی به آدرس nobat.sums.ac.ir و همچنین از طریق اپلیکشن پذیرش24 امکان پذیر میباشد.
شیراز - میدان نمازی، جنب بیمارستان نمازی، کلینیک ویژه مستقل تخصصی و فوق تخصصی شهید مطهری
       در صورت حسابداری نکردن نوبت ،نوبت اینترنتی شما حذف میگردد. با برگه رسید پرداخت نوبت دهی اینترنتی به صندوق درمانگاه مراجعه کرده و برگه نوبت قطعی را از صندوق دریافت کرده و به اتاق پزشک مراجعه کنید.  
لامرد - بلوار ولیعصر (عج)
مرودشت - مطب: بیمارستان شهید مطهری
مرودشت - بعد از زیر گذر معلم ، مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت
لامرد - اشکنان، بلوار بعثت
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی شهرام جهان آبادی را داشته است.

نظرات در مورد شهرام جهان آبادی

75%
رضایت (9 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.5
مهارت و تخصص پزشک
3.7
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر جهان آبادی انسان بسیار بزرگ و فروتنی هستند ،توانایی تشخیص و درمان بسیار عالی دارند ،بسیار مودب و توانا در برخورد و مشاوره با بیمار می باشند، توان علمی و پزشکی بسیار بسیار عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/10/01
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی پلاستیک پوست
اولین چیزی که یه پزشک رو معروف میکنه اخلاق خوب ونیکو و برخورد صمیمانه با بیماران هست من قبل از حراجی ابرو که بعد از تصادف داشتم برای یه مشکل غده تیروئید هم داشتم که بیمار ایشون هستم ایقد برخورد ایشون صمیمی ومودب هست پزشک هستن و طوری برخورد میکنه که آدم شرمنده میشه من افسردگی شدید دارم گفتم به خانوادم پیش دکتر مغز و اعصاب نمیرم من میخوام در این مورد هم از ایشون مشاوره بگیرم و کمکم کنه عالی هستن عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مریم
خدا شفا بده
ا ا
احسان اله
1401/07/04
پزشک را توصیه نمیکنمدکتر زیبایی و جراح پلاستیک هست من به عنوان جراح عمومی نوبت گرفته بودم مشکل دیگه ای داشتم مربوط به تخصص ایشان نبود
پسندیدنگزارش
ارسال
م
محبوبه
سلام اولین معرف یه دکتر اخلاق خوب هست و کارش در مرحله دوم عالی بود من وقتی تصادف کردم ایقد استرس داشتم و تپش قلب بالا که هر لحظه بود ایست قلبی بکنم می گفتم میرم اتاق عمل بیرون نمیام وقتی رفتم اتاق عمل فکر نمی کردم اتاق عمل هستم ازبس ایشون اخلاق خوب داشتن که من نفهمیدم که آبروی من پیوند زده شد به خدا شرمنده خوبی های ایشون هستم برای تیروئید و مشکل اعصابم هم میرم پیش ایشون ازبس خوب هستن آدم انرژی مثبت میگیره خدا خیرش بده خدا بهش بده
ج
جهانتاب
1401/06/07
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار عالی
نمایش نظرات بیماران
1پسندیدنگزارش
ارسال
ف
فریبا
سلام . برای عمل افتادگی پلک مادرم میخاستم نوبت بگیرم . آیا انجام می‌دهند؟
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/05/20
پزشک را توصیه می‌کنمدرمان ادامه دارد
1پسندیدنگزارش
ارسال
ز
زهرا
1401/05/09
پزشک را توصیه می‌کنمخوب است عالی
1پسندیدنگزارش
ارسال
م ج
محمد جواد
ویزیت شده
1401/04/14 | بیمارستان بعثت اشکنان
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چی عالی.دست مریزاد.دکتر جهان ابادی هم عالی
2پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر شهرام جهان آبادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی در شهر مرودشت است. مطب دکتر شهرام جهان آبادی در مطب: بیمارستان شهید مطهری واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 07283342060-6 تماس بگیرید.

تاکنون 6.9K نفر از پروفایل دکتر شهرام جهان آبادی، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 75٪ مراجعین (9 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 7 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر شهرام جهان آبادی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر شهرام جهان آبادی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر شهرام جهان آبادی: مرودشت، مطب: بیمارستان شهید مطهری
  • تلفن مطب دکتر شهرام جهان آبادی: 07283342060-6
  • تخصص دکتر شهرام جهان آبادی: جراحی زیبایی، پلاستیک و ترمیمی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل