ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3.3K
دکتر محسن سلطانی گرد

محسن سلطانی گرد

شماره نظام پزشکی: 58091
جراح مغز و اعصاب
85%
رضایت (20 نظر)
پزشکان آنلاین جراحی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محسن سلطانی گرد را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد محسن سلطانی گرد

85%
رضایت (20 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.5
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.0
مهارت و تخصص پزشک
4.3
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/07/11
پزشک را توصیه نمیکنمگردن درد
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/06/05
پزشک را توصیه می‌کنممن در طی یک سال پیش ده پزشک ویزیت شدم و در نهایت تصمیم گرفتم پیش ایشون با توجه به نظرشوم عمل کنم و بعد از عمل از نتیجه اش بهتون اطلاع میدم ولی از لحاظ تشخیص ایشان بسیار مهارت داشتن و توضیحات کامل در مورد شرایطم را برای من توضیح دادندو مثل دکترای دیگه دلم و خالی نکردند و امیدواری دادند. و نکته مهم دیگه مطب مرتب, بزرگ و تمیز ایشان بود که دکترای دیگه اصلا به این موضوع اهمیت نمیدادند . با تشکر از آقای دکتر و منشی خوش برخورد ایشان
1پسندیدنگزارش
ارسال
ن
نیلوفر
1401/05/07
پزشک را توصیه می‌کنمکیفیت درمان خوب بود
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر محسن سلطانی گرد، متخصص جراحی مغز و اعصاب در شهر یزد است. مطب دکتر محسن سلطانی گرد در شهر یزد واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 3.3K نفر از پروفایل دکتر محسن سلطانی گرد، متخصص جراحی مغز و اعصاب بازدید کرده‌اند؛ همچنین 85٪ مراجعین (20 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 4 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محسن سلطانی گرد در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی مغز و اعصاب ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محسن سلطانی گرد، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محسن سلطانی گرد: یزد، شهر یزد
  • تلفن مطب دکتر محسن سلطانی گرد: ثبت نشده
  • تخصص دکتر محسن سلطانی گرد: جراح مغز و اعصاب
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل