ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
832
دکتر محمد فراهانی

محمد فراهانی

1 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 977706
دکترای پزشکی
97%
رضایت (2 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران ، بزرگراه همت ، بزرگراه شهید خرازی ،بعد از خروجی آزادگان ، خروجی بیمارستان تریتا
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی محمد فراهانی را داشته است.

نظرات در مورد محمد فراهانی

97%
رضایت (2 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.5
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ثریا شفاعی اسبفروشانی
ثریا شفاعی اسبفروشانی
ویزیت شده
2 ماه پیش | بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی تریتا
پزشک را توصیه می‌کنمسلام .خلوت بود .اصلا معطل نشدیم .رفتار منشی خوب بود .دکتر بسیار رفتار محترمانه ایی داشتن .تشکر می کنم از آقای دکتر و کادر درمان بیمارستان تریتا
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام بنده در مرداد ماه امسال توسط آقای دکتر فراهانی تحت عمل آنژیوپلاستی قرار گرفتم و سه استنت قلبی گذاشتم ایشان بسیار پزشک حاذق و خوش برخوردی هستند و در موقع ویزیت بسیار با صبر و حوصله و دقت نظر کارشون رو انجام میدن حتی در مواقع لزوم در واتساپ هم پیگیر امور درمان هستند بنده در حال حاضر وضعیت قلبیم بسیار خوب هست و بسیار خوشحال هستم که تحت عمل جراحی توسط ایشان قرار گرفتم قطعا آقای دکتر فراهانی رو به تمام بیماران قلبی پیشنهاد میکنم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر محمد فراهانی، دکترای پزشکی در شهر تهران است. مطب دکتر محمد فراهانی در تهران ، بزرگراه همت ، بزرگراه شهید خرازی ،بعد از خروجی آزادگان ، خروجی بیمارستان تریتا واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-47241000 تماس بگیرید.

تاکنون 832 نفر از پروفایل دکتر محمد فراهانی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 97٪ مراجعین (2 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 2 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر محمد فراهانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر محمد فراهانی 17 اردیبهشت 2:45 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر محمد فراهانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر محمد فراهانی: تهران، تهران ، بزرگراه همت ، بزرگراه شهید خرازی ،بعد از خروجی آزادگان ، خروجی بیمارستان تریتا
  • تلفن مطب دکتر محمد فراهانی: 021-47241000
  • تخصص دکتر محمد فراهانی: دکترای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل