ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
840
دکتر مهدی امیدواری

مهدی امیدواری

شماره نظام پزشکی: 187818
دکترای حرفه ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

رباط کریم - رباط کریم، بلوار آزادگان، بلوار امام خمینی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مهدی امیدواری را داشته است.

نظرات در مورد مهدی امیدواری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر مهدی امیدواری، دکترای پزشکی در شهر رباط کریم است. مطب دکتر مهدی امیدواری در رباط کریم، بلوار آزادگان، بلوار امام خمینی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-56410025 تماس بگیرید.

تاکنون 840 نفر از پروفایل دکتر مهدی امیدواری، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مهدی امیدواری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مهدی امیدواری امروز 2:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مهدی امیدواری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مهدی امیدواری: رباط کریم، رباط کریم، بلوار آزادگان، بلوار امام خمینی
  • تلفن مطب دکتر مهدی امیدواری: 021-56410025
  • تخصص دکتر مهدی امیدواری: دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل