ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
3.5K
دکتر مهناز نریمانی زمان آبادی

مهناز نریمانی زمان آبادی

29 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 51231
فلوشیپ درد
100%
رضایت (3 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی، کوچه شهدا پلاک 4 طبقه اول
درباره من

در سال 76 مدرک تخصصی بیهوشی را از دانشگاه علوم پزشکی گیلان اخذ نموده و تا به امروز به عنوان متخصص بیهوشی و مسئول بخشهای مراقبتهای ویژه مشغول فعالیت هستم. همچنین به عنوان هیئت علمی و مدیر گروه رشته بیهوشی به تدریس در دانشگاه مشغول می باشم.
با گذراندن دوره فلوشیپ فوق تخصصی درد از دانشگاه علوم پزشکی ایران ، در کلینیک فوق تخصصی درد مشغول به کنترل و درمان : دردهای حاد و مزمن ، دردهای سرطانی ، دردهای سیاتیکی و تنگی کانال نخاع ، درمان دیسک بدون جراجی و بیهوشی ، سردردهای حاد و میگرنی ، دردهای کمر ، ران ، لگن و کف پا ، دردهای صورت ، گردن ، شانه و دست ، دردهای پس از زونا ، دردهای مفصلی و استخوانی و ..... بوده و همچنین در زمینه طب سوزنی مشغول به فعالیت می باشم . برای درمان درد از داروها، پی آر پی ، ازن ،لیزر و RF استفاده می کنم 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مهناز نریمانی زمان آبادی را داشته است.

نظرات در مورد مهناز نریمانی زمان آبادی

100%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/06/28
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: دیسک کمر، کمر درد و آرتروز
کارشون عالیه فوق العاده ماهر و خوش اخلاق
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1400/08/08
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار صبور و متخصص
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر مهناز نریمانی زمان آبادی، فلوشیپ درد در شهر تهران است. مطب دکتر مهناز نریمانی زمان آبادی در تهران، خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی، کوچه شهدا پلاک 4 طبقه اول واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88711280 تماس بگیرید.

تاکنون 3.5K نفر از پروفایل دکتر مهناز نریمانی زمان آبادی، فلوشیپ درد بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مهناز نریمانی زمان آبادی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مهناز نریمانی زمان آبادی فردا 4:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ درد ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مهناز نریمانی زمان آبادی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مهناز نریمانی زمان آبادی: تهران، تهران، خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی، کوچه شهدا پلاک 4 طبقه اول
  • تلفن مطب دکتر مهناز نریمانی زمان آبادی: 021-88711280
  • تخصص دکتر مهناز نریمانی زمان آبادی: فلوشیپ درد
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل