ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
811
دکتر دکتر نسرین چنگیزی

دکتر نسرین چنگیزی

شماره نظام پزشکی: 51045
فلوشیپ اختلالات کف لگن در زنان
متخصص زنان و زایمان
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - اقدسیه، ابتدای بلوار ارتش، ورودی اراج، خیابان 22 بهمن، شماره 6
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر نسرین چنگیزی را داشته است.

نظرات در مورد دکتر نسرین چنگیزی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر دکتر نسرین چنگیزی، فلوشیپ اختلالات کف لگن در زنان در شهر تهران است. مطب دکتر دکتر نسرین چنگیزی در اقدسیه، ابتدای بلوار ارتش، ورودی اراج، خیابان 22 بهمن، شماره 6 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-29120000 تماس بگیرید.

تاکنون 811 نفر از پروفایل دکتر دکتر نسرین چنگیزی، فلوشیپ اختلالات کف لگن در زنان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر نسرین چنگیزی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر دکتر نسرین چنگیزی امروز 8:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ اختلالات کف لگن در زنان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر نسرین چنگیزی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر نسرین چنگیزی: تهران، اقدسیه، ابتدای بلوار ارتش، ورودی اراج، خیابان 22 بهمن، شماره 6
  • تلفن مطب دکتر دکتر نسرین چنگیزی: 021-29120000
  • تخصص دکتر دکتر نسرین چنگیزی: فلوشیپ اختلالات کف لگن در زنان/ متخصص زنان و زایمان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل