ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1K
دکتر هرمز گرجی

هرمز گرجی

شماره نظام پزشکی: ب-77495
پزشکی اجتماعی
پزشکان آنلاین سایر منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

شیراز - استان فارس، شهر شیراز، بلوارابوذرغفاری روبروداروخانه دکترطباطبائی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 سال و 11 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی هرمز گرجی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد هرمز گرجی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر هرمز گرجی، کارشناس علوم اجتماعی- خدمات اجتماعی در شهر شیراز است. مطب دکتر هرمز گرجی در استان فارس، شهر شیراز، بلوارابوذرغفاری روبروداروخانه دکترطباطبائی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 071-32352267 تماس بگیرید.

تاکنون 1K نفر از پروفایل دکتر هرمز گرجی، کارشناس علوم اجتماعی- خدمات اجتماعی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر هرمز گرجی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس علوم اجتماعی- خدمات اجتماعی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر هرمز گرجی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر هرمز گرجی: شیراز، استان فارس، شهر شیراز، بلوارابوذرغفاری روبروداروخانه دکترطباطبائی
  • تلفن مطب دکتر هرمز گرجی: 071-32352267
  • تخصص دکتر هرمز گرجی: پزشکی اجتماعی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل