ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.3K
دکتر سارا کارگرنیاول

سارا کارگرنیاول

24 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 76453
فلوشیپ روان‌پزشکی نظامی
متخصص روان‌پزشکی
دکترای حرفه‌ای پزشکی
100%
رضایت (1 نظر)
پزشکان آنلاین روانشناسی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

تهران - مطب: تهرانپارس نرسیده به فلکه سوم خیابان 188 شرقی ساختمان پزشکان 114 طبقه 2 واحد 4
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سارا کارگرنیاول را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد سارا کارگرنیاول

100%
رضایت (1 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م
معصومه
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمپسرم بیمار آقای دکتر هستن، ایشون از نظر بنده بسیار پزشک حاذق و مجربی میباشندالبته چون بیماری پسرم طول درمان داردودر مرحله اول در بیمارستان بعتت بستری تحت نظر جناب دکتر بودن وبعدها به مطب ایشون مراجعه کردیم و واقعا پزشک با وجدان ومتعهدی هستن من همیشه دعاگوی ایشون هستم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سارا کارگرنیاول، فلوشیپ روانپزشکی نظامی در شهر تهران است. مطب دکتر سارا کارگرنیاول در مطب: تهرانپارس نرسیده به فلکه سوم خیابان 188 شرقی ساختمان پزشکان 114 طبقه 2 واحد 4 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-77736961 تماس بگیرید.

تاکنون 2.3K نفر از پروفایل دکتر سارا کارگرنیاول، فلوشیپ روانپزشکی نظامی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (1 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سارا کارگرنیاول در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ روانپزشکی نظامی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سارا کارگرنیاول، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سارا کارگرنیاول: تهران، مطب: تهرانپارس نرسیده به فلکه سوم خیابان 188 شرقی ساختمان پزشکان 114 طبقه 2 واحد 4
  • تلفن مطب دکتر سارا کارگرنیاول: 021-77736961
  • تخصص دکتر سارا کارگرنیاول: فلوشیپ روان‌پزشکی نظامی/ متخصص روان‌پزشکی/ دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل