ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
799
کارشناس فاطمه اندایشگر

فاطمه اندایشگر

شماره نظام پزشکی: م-46349
کارشناسی مامایی،زنان و زایمان

آدرس و تلفن تماس

دیر - بردستان خیابان دانش آموز نبش فرعی پنجم
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فاطمه اندایشگر را داشته است.

نظرات در مورد فاطمه اندایشگر

نظر خود را به اشتراک بگذارید:
پذیرش۲۴
فاطمه اندایشگر

کارشناس فاطمه اندایشگر، کارشناس مامایی در شهر دیر است. مطب کارشناس فاطمه اندایشگر در بردستان خیابان دانش آموز نبش فرعی پنجم واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 077-35763700 تماس بگیرید.

تاکنون 799 نفر از پروفایل کارشناس فاطمه اندایشگر، کارشناس مامایی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات کارشناس فاطمه اندایشگر در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب کارشناس فاطمه اندایشگر امروز 8:00 شب می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس مامایی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام کارشناس فاطمه اندایشگر، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب کارشناس فاطمه اندایشگر: دیر، بردستان خیابان دانش آموز نبش فرعی پنجم
  • تلفن مطب کارشناس فاطمه اندایشگر: 077-35763700
  • تخصص کارشناس فاطمه اندایشگر: کارشناسی مامایی،زنان و زایمان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل