ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
6.2K
دکتر دکتر حامد صفاری

دکتر حامد صفاری

شماره نظام پزشکی: 134644
متخصص داخلی
81%
رضایت (69 نظر)
زمان نوبت دهی پزشک به پایان رسیده است.
زمان اعلام نوبت های جدید: 21 اردیبهشت 6:00 صبح

آدرس و تلفن تماس

کاشان - خیابان رجائی
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر حامد صفاری را داشته است.

نظرات در مورد دکتر حامد صفاری

81%
رضایت (69 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.3
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.4
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ع
علی
ویزیت شده
2 ماه پیش | بیمارستان نقوی کاشان
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
سامان صفاری
سامان صفاری
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار مهربون و بسیار حاذق در انواع مشکلات و بیماری هایه مختلفی که داشتم تمام بیماری های بنده رو درمان کردن و با حرفه ی بی نظیرشان داروهایه مناسب رو ارائه دادن.پیشنهاد میکنم حتما برای انواع و اقسام مشکلات اعم از گوارش،داخلی،کم‌خونی،تنفسی و ....به ایشون مراجعه کنید ضرر نمیکنید. هم حرفه ای و هم مهربون و بسیار حاذق
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر دکتر حامد صفاری، متخصص بیماریهای داخلی در شهر کاشان است. مطب دکتر دکتر حامد صفاری در خیابان رجائی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-55451515 تماس بگیرید.

تاکنون 6.2K نفر از پروفایل دکتر دکتر حامد صفاری، متخصص بیماریهای داخلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 81٪ مراجعین (69 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 67 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر حامد صفاری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر دکتر حامد صفاری 22 اردیبهشت 10:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای داخلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر حامد صفاری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر حامد صفاری: کاشان، خیابان رجائی
  • تلفن مطب دکتر دکتر حامد صفاری: 031-55451515
  • تخصص دکتر دکتر حامد صفاری: متخصص داخلی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل