ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
122K
دکتر مجید رضوانی حبیب آبادی

مجید رضوانی حبیب آبادی

24 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 78154
فلوشیپ جراحی ستون فقرات
88%
رضایت (146 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت
  • میانگین زمان انتظار تا ویزیت: بیشتر از دو ساعت
پزشکان آنلاین جراحی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - اصفهان-خیابان شهدای صفه.
اصفهان اصفهان-بلوارصفه-بيمارستان الزهراء(س)-كلينيك ويژه
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مجید رضوانی حبیب آبادی را داشته است.

نظرات در مورد مجید رضوانی حبیب آبادی

88%
رضایت (146 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.3
مهارت و تخصص پزشک
4.4
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ع
عباس
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمچجور میشه نوبت گرفت؟ دکتر کجاها هستند؟
پسندیدنگزارش
ارسال
س چ
سعیده چاوشی
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنماز طریق این سایت نمیشود نوبت گرفت این دکتر بیمارستان میلاد هستند روزهای یکشنبه و سشنبه بعدظهر .
2پسندیدنگزارش
ارسال
ب
بهنام
ویزیت شده
4 ماه پیش | بیمارستان الزهرا اصفهان (درمانگاه صبح)
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام.عملکرد خوب. فقط علیرغم نوبت شماره (1)، مدت زمان انتظار تا آمدن پزشک، طولانی بود.
پسندیدنگزارش
ارسال
ا د
اسماعیل دادیان
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: دیسک کمر
عالی 40 روز و 30 روز و 30 روز جمعا100 روز دارو زیاد نداشتم برخورد عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
م ج
مرضیه جعفری
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمعالی هستند تشخیص درست متعهد ٪٪٪ فقط نوبت گرفتن سخته
1پسندیدنگزارش
ارسال
پ آ
پروانه آنالویی
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنممن ضایعه نخاعی داشتم ایشون فورا تشخیص و جراحی کردم دو روز ای سی یو و هفت روز بخش جمعا نه روز بستری بودم داروهای انتی بیوتیک قوی و سرم وملین و... تجویز سد و جوراب واریس بدو جراحی در ای سی یو تا یکماه بعد عمل بصورت 4 ساعت پوشیده و یکساعت در میاوردم اجازه حرکت تا دوروز نداشتم و بعد با کمربند فقط چند قدم تا دستشویی در منزل هم همینطور بعد از 14 روز بخیه هام کشیده و اجازه راه رفتن حتما با کمر بند باچند قدم بیشتر و کم کم بیشتر داده شد و نشستن تا الان صرفا روی صندلی و عدم خم و راست کمر و توالت فرنگی وتا سه ماه موقع راه رفتم و بیرون رفتن حتما کمربند بسته بودم و بعد سه ماه برای پیاده روی طولانی و مسافرت طولانی هم الزام به کمربند بود و بعد از 6 ماه نبازی به بستن نبود و ام ار ای دادم خوب بوده خدا راشکر تا سال بعد مجدد مراجعه کنم توصیه به خو م راست نشدن کمر و ننشستن روی زمین و استفاده از توالت فرنگی بطور مستمر دادند و در موارد خیلی کم گفتند اشکال نداره نشستن روی زمین یا توالت معمولی اگر جایی مجبور شدم نمازهم خیلی کم برای رکوع خم میشم حدود 30 درجه و سجده هم مهر را به پیشانی میبرم 30 درجه سرمو روی مهر خم میکنم البته اوایل حالت خوابیده نماز میخوندم خدا را شکر کارهای روزانمو انجام میدم ولی محدودتر شدم نشستن روی مبل و پیاده روی و ایستادنهای طولانی اذیتم مینه باید روی تخت دراز بکشم روزانه یک عدد قرص کلسیم میخورم و پیاده روی معمولی و در اب و کاهش وزن هم توصیه شدببخشید طولانی شد خدا به همه و اقای دکتر عزیز سلامتی و عمر طولانی بده همیشه دعاشون میکنم
نمایش نظرات بیماران
4پسندیدنگزارش
ارسال
م ی
محمدهاشم یوسفی
دکتر رضوانی ماه ماه واقعا ان شاالله همیشه سلامت باشن من سلامتی مادرم مدیون ایشون هستم
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمسلام من ایشان را معرفی میکنم .ایشان تا مریض احتیاج به عمل نداشته باشه زود تصمیم برای عمل نمیگیرن . تشخیص ها و تصمیمات در مورد بیمار کاملا حرفه ای .خدا خیرش بده نوع برخورد با بیمار عالی. کاملا در کار جدی و اطمینان به نفس فوق العاده و تمام نیت شان سلامت کامل بیماز.و ادامه زندگی .خدا سلامتی بهشون بده .
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام محمدی هستم.از شهرستان فلاورجان...واقعا فوق العاده عالی هستن آقای دکتر .خوش برخورد..وخوش اخلاق...منکه رضایت کامل کامل دارم از ایشون..شش سال پیش من نزد این پزشک با تجربه درمان شدم وتا امروز دیگه مشکلی نداشتم..انشااله همیشه سالم وسرحال باشند..
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام میثم هستم از خوزستان .که در یکی از روستاهای خوزستان زندگی میکنم هنوز مشکل کمر دارم چون معالجه نشدم .من پارسال حضوری دوروز پشت سر هم رفتم مطب اقای دکتر .اما منشی اجازه نداد .و نوبت هم بهم نداد .التماسش کردم گفتم از شهرستان اومدم جایی ندارم که برم غریبم .هوا هم برفی بود ..یه نوبت بده دکتر مارو وزیت کنه .اما منشی قبول نمیکرد ..شمارمو گرفت گفت خودمون زنگ میزنم بهت میگم نوبت کی داری اما خبری نشد ..امید وارم این متن به دست اقای دکتر برسه .چون دیکسم پاره شده .نخام رو گرفته .وپای چپم بی حس شده کمی با تشکر
1پسندیدنگزارش
ارسال
ا گ
افغان گل جمالی
برو خیابان فروغی، درمانگاه موسی صدر، از دکتر مجید قاسمی بخواهید که شما رو به پزشک خوب ستون فقرات معرفی کنند، یه برگه می نویسند تا بیاید نوبت میدند و می تونید همان روز ببینمشون.
ف
فاطمه
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر مجید رضوانی حبیب آبادی، فلوشیپ جراحی ستون فقرات در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر مجید رضوانی حبیب آبادی در اصفهان اصفهان-بلوارصفه-بيمارستان الزهراء(س)-كلينيك ويژه واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 122K نفر از پروفایل دکتر مجید رضوانی حبیب آبادی، فلوشیپ جراحی ستون فقرات بازدید کرده‌اند؛ همچنین 88٪ مراجعین (146 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 117 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مجید رضوانی حبیب آبادی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ جراحی ستون فقرات ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مجید رضوانی حبیب آبادی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مجید رضوانی حبیب آبادی: null، اصفهان اصفهان-بلوارصفه-بيمارستان الزهراء(س)-كلينيك ويژه
  • تلفن مطب دکتر مجید رضوانی حبیب آبادی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر مجید رضوانی حبیب آبادی: فلوشیپ جراحی ستون فقرات
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل