ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
722
دکتر احمد رضا نصیری کوپایی

احمد رضا نصیری کوپایی

شماره نظام پزشکی: 102853
فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

لواسان - لواسان،بلوار امام خمینی،شماره 785
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی احمد رضا نصیری کوپایی را داشته است.

نظرات در مورد احمد رضا نصیری کوپایی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر احمد رضا نصیری کوپایی، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی در شهر لواسان است. مطب دکتر احمد رضا نصیری کوپایی در لواسان،بلوار امام خمینی،شماره 785 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-25713000 تماس بگیرید.

تاکنون 722 نفر از پروفایل دکتر احمد رضا نصیری کوپایی، فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر احمد رضا نصیری کوپایی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر احمد رضا نصیری کوپایی فردا 11:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر احمد رضا نصیری کوپایی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر احمد رضا نصیری کوپایی: لواسان، لواسان،بلوار امام خمینی،شماره 785
  • تلفن مطب دکتر احمد رضا نصیری کوپایی: 021-25713000
  • تخصص دکتر احمد رضا نصیری کوپایی: فوق تخصص جراحی پلاستیک، ترمیمی و سوختگی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل