ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
817
دکتر امیر حسین حاجی اسبوئی

امیر حسین حاجی اسبوئی

8 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 311481
کارشناس زخم
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهرانپارس خیابان 196 شرقی (شهید زفرقندی شرقی )نبش خیابان 133(شبستری)
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 6 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی امیر حسین حاجی اسبوئی را داشته است.

نظرات در مورد امیر حسین حاجی اسبوئی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر امیر حسین حاجی اسبوئی، کارشناس پرستاری در شهر تهران است. مطب دکتر امیر حسین حاجی اسبوئی در تهرانپارس خیابان 196 شرقی (شهید زفرقندی شرقی )نبش خیابان 133(شبستری) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-7771055 تماس بگیرید.

تاکنون 817 نفر از پروفایل دکتر امیر حسین حاجی اسبوئی، کارشناس پرستاری بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر امیر حسین حاجی اسبوئی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر امیر حسین حاجی اسبوئی فردا 10:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس پرستاری ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر امیر حسین حاجی اسبوئی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر امیر حسین حاجی اسبوئی: تهران، تهرانپارس خیابان 196 شرقی (شهید زفرقندی شرقی )نبش خیابان 133(شبستری)
  • تلفن مطب دکتر امیر حسین حاجی اسبوئی: 021-7771055
  • تخصص دکتر امیر حسین حاجی اسبوئی: کارشناس زخم
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل