ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.2K
دکتر تکتم علیرضائی

تکتم علیرضائی

شماره نظام پزشکی: 117904
متخصص بیماری های قلب و عروق
دکترای حرفه ای پزشکی
100%
رضایت (6 نظر)
پزشکان آنلاین قلب و عروق منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی تکتم علیرضائی را داشته است.
درخواست احراز هویت و دریافت مالکیت صفحه
این اطلاعات با هدف تسهیل در یافتن اعضای جامعه پزشکی و در راستای اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات مصوب مجلس شورای اسلامی ارائه شده است.

نظرات در مورد تکتم علیرضائی

100%
رضایت (6 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
4 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: جراحی قلب، نارسایی قلب (Heart failure)
سلام ربیعیان هستم ایشان بسیار پزشک با حوصله و با تجربه هستند و تشخیص عالی چندین بار هم در بیمارستان شهدا تجریش اکو کردند و بنده را ب جراح قلب آقای دکتر بهشتی در بیمارستان مدرس معرفی و جراحی قلب انجام دادم
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/08
پزشک را توصیه می‌کنمبنده با مراجعه به چند متخصص و دریافت داروهای مختلف نهایتا به ایشان مراجعه کردم. با تشخیص درست ایشان بدون نیاز به خرج اضافه و صرفا با تعویض و تنظیم دارو سلامتی خود را بازیافتن. ایشان از لحاظ اخلاق و رفتار و دانش علمی بی نظیرند.
1پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/05/31
پزشک را توصیه می‌کنمپزشک بسیار خوب .توانا وباتجربه
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/03/07
پزشک را توصیه می‌کنمعالی هستن
پسندیدنگزارش
ارسال
م ر
محمد رضا
بسیار خودخواه امروز تو بیمارستان شهدا از ساعت هشت صبح تا یک ظهر این همه مریض و ول کرد نه تعهدی نه رفتار انسانی قهر کرد و رفت همه مریضا مشاوره عمل جراحی بودن واقعا نمیدونم چی بگم
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/29
پزشک را توصیه می‌کنمایشان پزشک بسیار مودب، پیگیر، باسواد و دلسوز هستن
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1401/12/06
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: نارسایی قلب (Heart failure)
پزشکی مسئول و معتهد پیگیر بهبود وضعیت بیمار ، بنده سلامتی ام را در سایه معالجات و توصیه های ایشان کسب میکنم . احساس میکنم به نتایج بسیار مطلوبی رسیده ام . به خانم دکتر و دیگر مجموعه همکاران آرزوی سلامتی و موفقیت در ارائه خدمات به بزرگترین سرمایه های کشور یعنی جان بیماران را داشته و دارم . آرامش خاطرشان را از تعالی خدماتشان انتظار دارم با تقدیم صمیمانه ترین تشکرات میر عبداله موسوی
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر تکتم علیرضائی، متخصص بیماریهای قلب و عروق در شهر (ثبت نشده) است. مطب دکتر تکتم علیرضائی در (ثبت نشده) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 2.2K نفر از پروفایل دکتر تکتم علیرضائی، متخصص بیماریهای قلب و عروق بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (6 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر تکتم علیرضائی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای قلب و عروق ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر تکتم علیرضائی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر تکتم علیرضائی: ثبت نشده
  • تلفن مطب دکتر تکتم علیرضائی: ثبت نشده
  • تخصص دکتر تکتم علیرضائی: متخصص بیماری های قلب و عروق/ دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل