ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
985
دکتر حامد سلامت فر

حامد سلامت فر

شماره نظام پزشکی: 127962
متخصص جراحی عمومی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

بابل - خیابان گنج افروز ضلع غربی بیمارستان روحانی، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حامد سلامت فر را داشته است.

نظرات در مورد حامد سلامت فر

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر حامد سلامت فر، متخصص جراحی عمومی در شهر بابل است. مطب دکتر حامد سلامت فر در خیابان گنج افروز ضلع غربی بیمارستان روحانی، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 011-32238301-3 تماس بگیرید.

تاکنون 985 نفر از پروفایل دکتر حامد سلامت فر، متخصص جراحی عمومی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حامد سلامت فر در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر حامد سلامت فر 22 اردیبهشت 8:45 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی عمومی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حامد سلامت فر، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حامد سلامت فر: بابل، خیابان گنج افروز ضلع غربی بیمارستان روحانی، کلینیک تخصصی و فوق تخصصی امید
  • تلفن مطب دکتر حامد سلامت فر: 011-32238301-3
  • تخصص دکتر حامد سلامت فر: متخصص جراحی عمومی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل