ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
6.7K
دکتر حسین سعادت

حسین سعادت

شماره نظام پزشکی: 46306
فوق تخصص طب نوزادی و پیرامون تولد
نامشخص نامشخص
92%
رضایت (107 نظر)
پزشکان آنلاین اطفال، کودکان و نوزادان منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

بندرعباس - گلشهر شمالی
این بیمارستان با 120 تخت مصوب در بخشهای اطفال یک ، اطفال دو ، اطفال سه و نوزادان در بهمن ماه سال 1371 افتتاح شد و هم اکنون زیر بنا 17/4207 متر مربع و تعداد تخت مصوب 130 و تعداد تخت فعال 122 می باشد .
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 6 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی حسین سعادت را داشته است.

نظرات در مورد حسین سعادت

92%
رضایت (107 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.6
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.5
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

م
مسیح
1402/06/22
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ر
رقیه
1401/12/14
پزشک را توصیه می‌کنمباعرض سلام من دخترم زمان تولددچاراسفیکسی شده رودان گفتن بمیره بهتره ولی اقای سعادت واقعابراش زحمت کشیددرسته مشکل داره ولی ازخدابهترین هاروبرای اقای دکترارزودارم خداحفظت کنه اقای سعادت
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر حسین سعادت، فوق تخصص طب نوزادی و پیرامون تولد در شهر بندرعباس است. مطب دکتر حسین سعادت در گلشهر شمالی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 6.7K نفر از پروفایل دکتر حسین سعادت، فوق تخصص طب نوزادی و پیرامون تولد بازدید کرده‌اند؛ همچنین 92٪ مراجعین (107 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 106 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر حسین سعادت در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فوق تخصص طب نوزادی و پیرامون تولد ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر حسین سعادت، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر حسین سعادت: بندرعباس، گلشهر شمالی
  • تلفن مطب دکتر حسین سعادت: ثبت نشده
  • تخصص دکتر حسین سعادت: فوق تخصص طب نوزادی و پیرامون تولد/ نامشخص نامشخص
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل