ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
49K
دکتر درمانگاه تومور

درمانگاه تومور

شماره نظام پزشکی: 21145
مختص بیمارانی که دراین درمانگاه پرونده توموردارندوبیمارانی که ازپزشکان همین مرکزنامه ارجاع به توموردارند.
82%
رضایت (39 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - خیابان وحدت اسلامی ; میدان وحدت اسلامی بن بست رازی
مراجعین محترم بیمارستان رازی به اطلاع میرساند: علاوه برخدمات تخصصی پوست ومو (شامل تشخیص ودرمان بیماریهای پوستی وخدمات تخضصصی زیبایی ) و جراحی پلاستیک،درمانگاههای ذیل در بیمارستان دایر می باشد. داخلی، قلب وعروق، گوارش ،غددومتابولیسم، مغزواعصاب، روانپزشکی، طب اورژانس، رادیولوژی، تغذیه، گوش وحلق وبینی، جراحی عمومی، ارتوپدی و همچنین آندوسکوپی و کلونوسکوپی،نوارعصب وعضله،سونوگرافی وسی تی اسکن .بیماران محترم در زمان حضور در بیمارستان ارائه کارت ملی برای بیماران ایرانی و داشتن پاسپورت یا مدرک معتبر برای بیماران اتباع الزامیست. در این مرکز نوبت دهی تنها از طریق  سایت نوبت دهی میباشد (غیر حضوری) بنابراین ابتدا نوبت خود را رزرو و سپس به بیمارستان مراجعه نمایید. درصورت عدم حضور طبق نوبت رزرو شده، بیمار تا یکماه پذیرش نخواهدشد. رعایت شئونات اسلامی الزامیست. پزشکان مارا در کلینیک مجازی دکتر مایکو بیابید؛ جهت ویزیت آنلاین و کلینیک مجازی دکتر مایکو به وبسایت زیر مراجعه کنید. Http://onlineclinic.tums.ac.ir
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 8 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی درمانگاه تومور را داشته است.

نظرات در مورد درمانگاه تومور

82%
رضایت (39 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.3
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.9
مهارت و تخصص پزشک
4.1
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ن م
نقی مراد سلوقانی
ویزیت شده
2 ماه پیش | بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی رازی
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر بسیار خوش رو وبا صبر وحوصله پاسخ گو سوالات بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ش ا
شزیفه اسدی
ویزیت شده
2 ماه پیش | بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی رازی
پزشک را توصیه می‌کنمبسیارعالی بودند
پسندیدنگزارش
ارسال
م ع
محمود عادل خواه
ویزیت شده
2 ماه پیش | بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی رازی
پزشک را توصیه می‌کنمبیمارستان رازی بدلیل امکان استفاده از بیمه برای بیماران تحت پوشش اگر صبور باشند وکثرت بیماران و نوبت را تحمل کنند مناسب است . رفتار پرسنل در حد وظایف خوب و کار راه انداز هستند ٫ ولی انتظار بیمارستان خصوصی را نباید داشت .
پسندیدنگزارش
ارسال
ب ص
بهروز صدفی برسری
ویزیت شده
3 ماه پیش | بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی رازی
پزشک را توصیه می‌کنممن که از همه راضی بودم
پسندیدنگزارش
ارسال
ص
صغری
ویزیت شده
4 ماه پیش | بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی رازی
پزشک را توصیه می‌کنمسلام خداقوت کارشون خوبه ولی کامل نمی‌دونم چرااین ضایعه مادرم روازصورتش برنداشتن درصورتیکه قبلابرای نمونه آزمایش کامل برداشته بودن
پسندیدنگزارش
ارسال
م
مسعود
ویزیت شده
5 ماه پیش | بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی رازی
پزشک را توصیه می‌کنمخیلی خوب ورسیدگی عالی بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ا
احمد
ویزیت شده
5 ماه پیش | بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی رازی
پزشک را توصیه می‌کنمواقعا جناب آقای دکتر پدرام نورمحمد پور دکتر با تخصص خوش برخورد و خوش اخلاق تمام راهنمایی های لازم را برای بیمار ارائه می فرماید خیلی خیلی عالی خدا انشاالله حفظ شان کند اما امان از دست پرسنل پذیرش نوبت خیلی اذیت می‌کند حتی برای یک سوال کوچ جواب نمی دهند ایکاش آنها را هدایت وارشاد کنند
پسندیدنگزارش
ارسال
ف ر
فرامرز رمضانی
ویزیت شده
5 ماه پیش | بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی رازی
پزشک را توصیه می‌کنمبا سلام متاسفانه بعد از جراحی در دی ماه 1401 ، هرگز امکان ویزیت توسط پزشک جراح خود آقای دکتر شهریار حدادی را نداشته ام و امکان دریافت نوبت اینترنتی با آقای حدادی هم وجود ندارد، بنده از روند درمان رضایت نداشته و حد الامکان انتظار دارم روند درمان را برای ما شرح دهند و بصورت دقیق اعلام نمایند بعد از برداشت ضایعه چطور امکان جراحی پلاستیک وجود دارد. اکثر مراجعان فقط بخاطر پزشکان حاذق آن بیمارستان به آن مرکز مراجعه می کنند اگر در مطب پاسخگویی بهتری وجود دارد بفرمائید که از آن طریق اقدام نماییم. با سپاس
پسندیدنگزارش
ارسال
ف ز
فاطمه زارعی
ویزیت شده
1402/07/17 | بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی رازی
پزشک را توصیه می‌کنمنحوه ویزیت_ رفتار پرسنل وکارکنان عالی بود فقط صندلی برای نشستن بیماران درحد کافی نبود
1پسندیدنگزارش
ارسال
ث
ثریا
ویزیت شده
1402/06/04 | بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی رازی
پزشک را توصیه می‌کنماز آقایان دکتر کمال تشکر را دارم همه چی خوب بود
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر درمانگاه تومور، متخصص بیماریهای پوست در شهر تهران است. مطب دکتر درمانگاه تومور در خیابان وحدت اسلامی ; میدان وحدت اسلامی بن بست رازی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-67395060 تماس بگیرید.

تاکنون 49K نفر از پروفایل دکتر درمانگاه تومور، متخصص بیماریهای پوست بازدید کرده‌اند؛ همچنین 82٪ مراجعین (39 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 29 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر درمانگاه تومور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر درمانگاه تومور 8 اردیبهشت 7:36 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیماریهای پوست ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر درمانگاه تومور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر درمانگاه تومور: تهران، خیابان وحدت اسلامی ; میدان وحدت اسلامی بن بست رازی
  • تلفن مطب دکتر درمانگاه تومور: 021-67395060
  • تخصص دکتر درمانگاه تومور: مختص بیمارانی که دراین درمانگاه پرونده توموردارندوبیمارانی که ازپزشکان همین مرکزنامه ارجاع به توموردارند.
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل