ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1K
دکتر دکتر زینب طوافی زاده

دکتر زینب طوافی زاده

شماره نظام پزشکی: 149563
دکترای حرفه ای پزشکی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

امیدیه - امیدیه، بلوار فرودگاه، بعد از میدان قدس
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی دکتر زینب طوافی زاده را داشته است.

نظرات در مورد دکتر زینب طوافی زاده

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر دکتر زینب طوافی زاده، دکترای پزشکی در شهر امیدیه است. مطب دکتر دکتر زینب طوافی زاده در امیدیه، بلوار فرودگاه، بعد از میدان قدس واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 1K نفر از پروفایل دکتر دکتر زینب طوافی زاده، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر دکتر زینب طوافی زاده در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر دکتر زینب طوافی زاده امروز 4:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر دکتر زینب طوافی زاده، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر دکتر زینب طوافی زاده: امیدیه، امیدیه، بلوار فرودگاه، بعد از میدان قدس
  • تلفن مطب دکتر دکتر زینب طوافی زاده: ثبت نشده
  • تخصص دکتر دکتر زینب طوافی زاده: دکترای حرفه ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل