ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.9K
دکتر ساحل مدیر مریدانی پور

ساحل مدیر مریدانی پور

شماره نظام پزشکی: 181446
متخصص جراحی عمومی
77%
رضایت (7 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

جاجرم - خراسان شمالی جاجرم میدان امام حسین(ع)
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 5 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی ساحل مدیر مریدانی پور را داشته است.

نظرات در مورد ساحل مدیر مریدانی پور

77%
رضایت (7 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
3.7
مهارت و تخصص پزشک
3.9
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمهمه ما گله و شکایت داریم اما نمیدونیم واقعا طرف مقابل تو چه وضعیتی هست در مورد خانم دکتر مدیر بگم واقعا دکتر خوبی هستن از لحاظ برخورد نمره 20 کمه، از لحاظ رسیدگی و دلسوزی برای بیمار واقعا حرف ندارن، خانم دکتر خداقوت و خدا خیرتون بده، از تیم پرستاری بخش بستری کمال تشکر دارم واقعا حقشون بهتریناس و ارزوی سلامتی و موفقیت براتون دارم.
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
2 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبرخورد خیلی دلسوزانه و توضیحات مفصل بود، چند عارضه همزمان را تشخیص دادند و با دارو درمان شدم بدون جراحی، ابتلا به کرونایم را نیز با تزریقات سرم و داروهای تزریقی بلافاصله تشخیص و درمان کردند
پسندیدنگزارش
ارسال
س ر
سید روح الله مرتضوی تنها
ویزیت شده
2 ماه پیش | درمانگاه تخصصی جوادالائمه (ع) جاجرم
پزشک را توصیه می‌کنمخوش بر خورد و با تجربه
پسندیدنگزارش
ارسال
ز ن
زینب نیا
4 ماه پیش
پزشک را توصیه نمیکنمتوصیه نمیکنم
پسندیدنگزارش
ارسال
ع
علیرضا
ویزیت شده
4 ماه پیش | درمانگاه تخصصی جوادالائمه (ع) جاجرم
پزشک را توصیه می‌کنمدرسته که مقداری تأخیر در ویزیت اتفاق افتاد، اما دکتر تأخیرشون رو با رفتار عالی و برخورد بسیار محترمانه جبران کردند. امکانات رفاهی در مطب فوق العاده بود رفتار پرسنل و منشی دکتر بسیار عالی و همچنین دلسوزی و اهمیت دادن دکتر به بیمار و ارزش و احترام قائل شدنشون برای حل مسئله اینجانب واقعا قابل ستایش بود. اینجا از ایشون (دکتر مدیر مریدانی پور ) کمال تشکر را دارم و اگر قسمت بشه دوباره از نزدیک ملاقاتشون کنم، حتما کمال تشکر و ادب رو به جا میارم
پسندیدنگزارش
ارسال
ز ن
زهرا نوروزی
ویزیت شده
4 ماه پیش | درمانگاه تخصصی جوادالائمه (ع) جاجرم
پزشک را توصیه می‌کنمرفتار دکتر بسیار عالی بود خیلی خوش برخورد
1پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر ساحل مدیر مریدانی پور، متخصص جراحی عمومی در شهر جاجرم است. مطب دکتر ساحل مدیر مریدانی پور در خراسان شمالی جاجرم میدان امام حسین(ع) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 058-32276001 تماس بگیرید.

تاکنون 1.9K نفر از پروفایل دکتر ساحل مدیر مریدانی پور، متخصص جراحی عمومی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 77٪ مراجعین (7 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 6 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر ساحل مدیر مریدانی پور در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر ساحل مدیر مریدانی پور 11 اردیبهشت 10:06 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی عمومی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر ساحل مدیر مریدانی پور، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر ساحل مدیر مریدانی پور: جاجرم، خراسان شمالی جاجرم میدان امام حسین(ع)
  • تلفن مطب دکتر ساحل مدیر مریدانی پور: 058-32276001
  • تخصص دکتر ساحل مدیر مریدانی پور: متخصص جراحی عمومی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل