ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.4K
دکتر سیدجواد انجو

سیدجواد انجو

شماره نظام پزشکی: 100567
متخصص بیهوشی
100%
رضایت (3 نظر)

آدرس و تلفن تماس

شیراز -
شیراز - میدان دفاع مقدس
درباره من

با عرض سلام خدمت بازدیدکنندگان محترم  این صفحه. اخیرا متوجه شدم که برخی از مراجعین جهت ویزیت توسط اینجانب به آدرس درج شده در پروفایل من مراجعه نموده اند ولی موفق به یافتن محل مطب نشده اند. ضمن عرض پوزش و عذرخواهی از این عزیزان به استحضار میرساند که اینجانب در حال حاضر در آدرس مطب درج شده در این صفحه فعالیت ندارم و متاسفانه موفق به ویرایش آدرس و حذف آن در این صفحه نشدم.

 

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 سال و 3 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سیدجواد انجو را داشته است.

نظرات در مورد سیدجواد انجو

100%
رضایت (3 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ز
زینب
ویزیت شده
1401/10/24 | مطب دکتر سیدجواد انجو
پزشک را توصیه می‌کنمباسلام دکتر بسیا ربا حوصله وعالی بودن .ولی پذیرش جوابگو نبود واعلام کردن در سیستم ثبت نشده یک ساعت علاف شدم تا موفق شدم دکتر روببینم وایشان لطف کردن کارم انجام دادن.پذیرش وخانم جاویدی جوابگو نبودن و گفتن معرفی نامه از کجا داری .درحالیکه نوبت اینترنتی داشتم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سیدجواد انجو، متخصص بیهوشی در شهر شیراز است. مطب دکتر سیدجواد انجو در (ثبت نشده) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره (ثبت نشده) تماس بگیرید.

تاکنون 1.4K نفر از پروفایل دکتر سیدجواد انجو، متخصص بیهوشی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (3 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 3 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سیدجواد انجو در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سیدجواد انجو امروز 10:30 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص بیهوشی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سیدجواد انجو، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سیدجواد انجو: شیراز، null
  • تلفن مطب دکتر سیدجواد انجو: ثبت نشده
  • تخصص دکتر سیدجواد انجو: متخصص بیهوشی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل