ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.4K
دکتر سیدفرهنگ مرشد

سیدفرهنگ مرشد

شماره نظام پزشکی: 130802
متخصص و جراح مغر و اعصاب و دیسک و ستون فقرات
97%
رضایت (5 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران خیابان گاندي جنوبی شماره ۱۳۰ طبقه 12 کلینیک جنرال بیمارستان گاندی
درباره من

⮜ بیوگرافی

من سید فرهنگ مرشد متولد ۱۶ بهمن ۱۳۶۲ در شهرستان آمل واقع در استان مازندران هستم . مقاطع تحصیلی قبل از دانشگاه را در همان شهر محل تولدم آمل سپری کرده و در کنکور سراسری سال ۱۳۸۱ با رتبه ۷۰۰ پذیرفته دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دانشکده پزشکی ساری و فارغ التحصیل و دانش آموخته سال ۱۳۸۹ میباشم . طرح پزشکی عمومی و خدمت سربازی را بصورت توام در شهر ارومیه به مدت یکسال و نیم سپری کردم. در سال ۱۳۹۳ با رتبه ۷۰۵ پذیرفته رشته جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات دانشگاه علوم پزشکی مشهد شدم و بصورت ویژه تحت آموزش اساتید بنام جراحی اعصاب ایران آقای دکتر پرفسور محمد فرجی راد ، آقای دکتر پروفسور فریبرز ثمینی و استاد گرامی سرکار خانم دکتر سمیرا ذبیحیان و استاد گرامی جناب آقای دکتر حمید رضایی بوده ام و با کسب رتبه ممتاز چهارم در امتحان گواهینامه و بورد (دانشنامه) تخصصی ایران در سال ۱۳۹۸ فارغ التحصیل و دانش آموخته شدم. پس از آن بصورت مستقیم در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به درجه استادیاری نائل شدم و معاونت آموزشی گروه جراحی اعصاب دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و معاونت پژوهشی گروه جراحی اعصاب دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و رئیس بخش جراحی اعصاب بیمارستان امام رضا بیرجند و عضو شورای عالی آموزشی دانشکده پزشکی بیرجند بودم و در حال حاضر در تهران بیمارستانهای پارس ، گاندی ، تندیس جردن ، فرهیختگان ، بوعلی مشغول طبابت هستم 

گالری

فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 سال و 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سیدفرهنگ مرشد را داشته است.

نظرات در مورد سیدفرهنگ مرشد

97%
رضایت (5 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.8
مهارت و تخصص پزشک
4.8
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

س ا
سحر ایروانیان
ویزیت شده
4 ماه پیش | مطب دکتر سیدفرهنگ مرشد
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار آقای دکتر محترم، مهربان و خوش اخلاق و بادقت و با حوصله هستند،و تشخیصشون عالی هستند.رفتار پرسنل و امکانات همه عالی بود با تشکر فراوان
پسندیدنگزارش
ارسال
ع
عارفه
ویزیت شده
6 ماه پیش | مطب دکتر سیدفرهنگ مرشد
پزشک را توصیه می‌کنمعالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ع ر
عارفه رحیمی
6 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمواقعادکترخوبیه فقط همینومیتونم بگم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سیدفرهنگ مرشد، متخصص جراحی مغز و اعصاب در شهر تهران است. مطب دکتر سیدفرهنگ مرشد در تهران خیابان گاندي جنوبی شماره ۱۳۰ طبقه 12 کلینیک جنرال بیمارستان گاندی واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-88195459 تماس بگیرید.

تاکنون 1.4K نفر از پروفایل دکتر سیدفرهنگ مرشد، متخصص جراحی مغز و اعصاب بازدید کرده‌اند؛ همچنین 97٪ مراجعین (5 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 4 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سیدفرهنگ مرشد در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سیدفرهنگ مرشد امروز 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی مغز و اعصاب ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سیدفرهنگ مرشد، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سیدفرهنگ مرشد: تهران، تهران خیابان گاندي جنوبی شماره ۱۳۰ طبقه 12 کلینیک جنرال بیمارستان گاندی
  • تلفن مطب دکتر سیدفرهنگ مرشد: 021-88195459
  • تخصص دکتر سیدفرهنگ مرشد: متخصص و جراح مغر و اعصاب و دیسک و ستون فقرات
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل