ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.3K
دکتر سید مجتبی مرتضوی

سید مجتبی مرتضوی

51 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 011654
دکترای پزشکی
97%
رضایت (8 نظر)
پزشکان آنلاین پزشک عمومی منتخب بیماران

آدرس و تلفن تماس

اصفهان - اصفهان ، چهارراه شکرشکن ، اول خیابان نشاط/داری پزشک :متخصص قلب و عروق/ متخصص پوست و مو زیبایی/متخصص اطفال/جراح و متخصص بیماریهای چشم/ متخصص اورولوژی/متخصص طب فیزیکی/متخصص بیماریهای داخلی/متخصص بیماریهای اعصاب و روان/جراح و متخصص زنان و زایمان/فوق تخصص بیماریهای ریوی/
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 9 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی سید مجتبی مرتضوی را داشته است.

نظرات در مورد سید مجتبی مرتضوی

97%
رضایت (8 نظر)
برخورد مناسب پزشک
4.9
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
4.9
مهارت و تخصص پزشک
4.9
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ب م
بهرام محرابی
ویزیت شده
4 ماه پیش | کلینیک خیریه حضرت جواد الائمه (ع)
پزشک را توصیه می‌کنمصبور و مردم دار
پسندیدنگزارش
ارسال
ب
بتول
ویزیت شده
5 ماه پیش | کلینیک خیریه حضرت جواد الائمه (ع)
پزشک را توصیه می‌کنمما به راحتی نوبت گرفتیم وهمه چی عالی وخوب بود وآقای دکتر بسیار خوش اخلاق ومحترم هستند
پسندیدنگزارش
ارسال
س ر
سعید رضا
1402/07/18
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار با تجربه و عالی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/07/10
پزشک را توصیه می‌کنمخوب بود
پسندیدنگزارش
ارسال
ن
نوشین
1402/07/02
پزشک را توصیه می‌کنمشستشوی گوش
پسندیدنگزارش
ارسال
زهرا
زهرا
1402/06/28
پزشک را توصیه می‌کنمآقای دکتر مرتضوی واقعا با تجربه و تبحر هستن. رفتار و برخوردشونم عالیه. ما خانوادتن مشکلی داشته باشیم به ایشون مراجعه میکنیم. امکانات و تمیزی درمانگاه و مطبم خوبه. همونجا آزمایشگاه و داروخانه هم داره راحت و سریع و قیمت مناسب.
پسندیدنگزارش
ارسال
ز
زهرا
1402/06/27
پزشک را توصیه می‌کنم
علت مراجعه: معده درد
به سرعت تشخیص دادن ورم اثنی عشر دارم و دارو دادن پس از مصرف یک دوره کاملا خوب شدم
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر سید مجتبی مرتضوی، دکترای پزشکی در شهر اصفهان است. مطب دکتر سید مجتبی مرتضوی در اصفهان ، چهارراه شکرشکن ، اول خیابان نشاط/داری پزشک :متخصص قلب و عروق/ متخصص پوست و مو زیبایی/متخصص اطفال/جراح و متخصص بیماریهای چشم/ متخصص اورولوژی/متخصص طب فیزیکی/متخصص بیماریهای داخلی/متخصص بیماریهای اعصاب و روان/جراح و متخصص زنان و زایمان/فوق تخصص بیماریهای ریوی/ واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-32210548 تماس بگیرید.

تاکنون 2.3K نفر از پروفایل دکتر سید مجتبی مرتضوی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 97٪ مراجعین (8 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 8 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر سید مجتبی مرتضوی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر سید مجتبی مرتضوی امروز 9:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر سید مجتبی مرتضوی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر سید مجتبی مرتضوی: اصفهان، اصفهان ، چهارراه شکرشکن ، اول خیابان نشاط/داری پزشک :متخصص قلب و عروق/ متخصص پوست و مو زیبایی/متخصص اطفال/جراح و متخصص بیماریهای چشم/ متخصص اورولوژی/متخصص طب فیزیکی/متخصص بیماریهای داخلی/متخصص بیماریهای اعصاب و روان/جراح و متخصص زنان و زایمان/فوق تخصص بیماریهای ریوی/
  • تلفن مطب دکتر سید مجتبی مرتضوی: 031-32210548
  • تخصص دکتر سید مجتبی مرتضوی: دکترای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل