ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
966
دکتر عباس والی

عباس والی

19 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: 493600
متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهرانپارس خیابان 196 شرقی (شهید زفرقندی شرقی )نبش خیابان 133(شبستری)
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی عباس والی را داشته است.

نظرات در مورد عباس والی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر عباس والی، متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی در شهر تهران است. مطب دکتر عباس والی در تهرانپارس خیابان 196 شرقی (شهید زفرقندی شرقی )نبش خیابان 133(شبستری) واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-7771055 تماس بگیرید.

تاکنون 966 نفر از پروفایل دکتر عباس والی، متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر عباس والی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر عباس والی 2 خرداد 11:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر عباس والی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر عباس والی: تهران، تهرانپارس خیابان 196 شرقی (شهید زفرقندی شرقی )نبش خیابان 133(شبستری)
  • تلفن مطب دکتر عباس والی: 021-7771055
  • تخصص دکتر عباس والی: متخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری تناسلی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل