ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
0
دکتر فرزام صائمی فرد

فرزام صائمی فرد

شماره نظام پزشکی: 116894
فلوشیپ اقدامات مداخله‌ای قلب و عروق (اینترونشنال کاردیولوژی) بزرگسال
متخصص بیماریهای قلب و عروق
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران، بزرگراه صدر، بزرگراه بابایی، بلوار بهار، بلوار شهید باباییان
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 4 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی فرزام صائمی فرد را داشته است.

نظرات در مورد فرزام صائمی فرد

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر فرزام صائمی فرد، فلوشیپ اقدامات مداخله‌ای قلب بزرگسال در شهر تهران است. مطب دکتر فرزام صائمی فرد در تهران، بزرگراه صدر، بزرگراه بابایی، بلوار بهار، بلوار شهید باباییان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-29125029 تماس بگیرید.

تاکنون 0 نفر از پروفایل دکتر فرزام صائمی فرد، فلوشیپ اقدامات مداخله‌ای قلب بزرگسال بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر فرزام صائمی فرد در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر فرزام صائمی فرد 10 اردیبهشت 8:00 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان فلوشیپ اقدامات مداخله‌ای قلب بزرگسال ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر فرزام صائمی فرد، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر فرزام صائمی فرد: تهران، تهران، بزرگراه صدر، بزرگراه بابایی، بلوار بهار، بلوار شهید باباییان
  • تلفن مطب دکتر فرزام صائمی فرد: 021-29125029
  • تخصص دکتر فرزام صائمی فرد: فلوشیپ اقدامات مداخله‌ای قلب و عروق (اینترونشنال کاردیولوژی) بزرگسال/ متخصص بیماریهای قلب و عروق
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل