ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
773
دکتر مهتاب قنبری

مهتاب قنبری

1 سال تجربه
شماره نظام پزشکی: ت-10244
ارشد تغذیه
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

تهران - تهران میدان هفت تیر خ قایم مقام فراهانی خ خدری پ 31
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مهتاب قنبری را داشته است.

نظرات در مورد مهتاب قنبری

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر مهتاب قنبری، کارشناس ارشد علوم تغذیه در شهر تهران است. مطب دکتر مهتاب قنبری در تهران میدان هفت تیر خ قایم مقام فراهانی خ خدری پ 31 واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 02142383 تماس بگیرید.

تاکنون 773 نفر از پروفایل دکتر مهتاب قنبری، کارشناس ارشد علوم تغذیه بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مهتاب قنبری در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مهتاب قنبری 20 اردیبهشت 3:00 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان کارشناس ارشد علوم تغذیه ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مهتاب قنبری، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مهتاب قنبری: تهران، تهران میدان هفت تیر خ قایم مقام فراهانی خ خدری پ 31
  • تلفن مطب دکتر مهتاب قنبری: 02142383
  • تخصص دکتر مهتاب قنبری: ارشد تغذیه
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل