ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
2.4K
دکتر مهسا فروغی دهنوی

مهسا فروغی دهنوی

شماره نظام پزشکی: 149342
متخصص کودکان
زمان نوبت دهی پزشک به پایان رسیده است.
زمان اعلام نوبت های جدید: 10 اردیبهشت 3:00 عصر

آدرس و تلفن تماس

فلاورجان - شهر کلیشاد و سودرجان-بلوار بهارستان
بیمارستان تخصصی شفا در زمینی به مساحت 21 هزار مترمربع، با زیربنای 11 هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر 220 میلیارد ریال در سال 1394 تجهیز شده و به بهره برداری رسید؛ این بیمارستان دارای بخش‌هایی مانند اورژانس، داخلی، جراحی،دیالیز، اطفال، نوزادان ، اتاق عمل، CCU، ICU ، واحدهای پاراکلینیک شامل آزمایشگاه، رادیولوژی،سونوگرافی،سی تی اسکن،آندوسکوپی/کولونوسکوپی، تست ورزش، اکوکاردیوگرافی، نوار عصب-عضله و نوار مغز است.
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 10 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی مهسا فروغی دهنوی را داشته است.

نظرات در مورد مهسا فروغی دهنوی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر مهسا فروغی دهنوی، متخصص کودکان در شهر فلاورجان است. مطب دکتر مهسا فروغی دهنوی در شهر کلیشاد و سودرجان-بلوار بهارستان واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 031-34913913 تماس بگیرید.

تاکنون 2.4K نفر از پروفایل دکتر مهسا فروغی دهنوی، متخصص کودکان بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر مهسا فروغی دهنوی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر مهسا فروغی دهنوی 11 اردیبهشت 8:45 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان متخصص کودکان ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر مهسا فروغی دهنوی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر مهسا فروغی دهنوی: فلاورجان، شهر کلیشاد و سودرجان-بلوار بهارستان
  • تلفن مطب دکتر مهسا فروغی دهنوی: 031-34913913
  • تخصص دکتر مهسا فروغی دهنوی: متخصص کودکان
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل