ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
801
دکتر نوشین فتحی

نوشین فتحی

شماره نظام پزشکی: 191102
دکترای علوم آزمایشگاهی
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

شهریار - تهران، شهر جدید اندیشه، فاز 3، بلوار آزادی، تقاطع ولیعصر، کلینیک دندانپزشکی هما
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 2 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی نوشین فتحی را داشته است.

نظرات در مورد نوشین فتحی

نظر خود را به اشتراک بگذارید:

دکتر نوشین فتحی، دکترای علوم آزمایشگاهی در شهر شهریار است. مطب دکتر نوشین فتحی در تهران، شهر جدید اندیشه، فاز 3، بلوار آزادی، تقاطع ولیعصر، کلینیک دندانپزشکی هما واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 021-65399920-1 تماس بگیرید.

تاکنون 801 نفر از پروفایل دکتر نوشین فتحی، دکترای علوم آزمایشگاهی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 0٪ مراجعین (0 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 0 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر نوشین فتحی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر نوشین فتحی امروز 9:50 صبح می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای علوم آزمایشگاهی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر نوشین فتحی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر نوشین فتحی: شهریار، تهران، شهر جدید اندیشه، فاز 3، بلوار آزادی، تقاطع ولیعصر، کلینیک دندانپزشکی هما
  • تلفن مطب دکتر نوشین فتحی: 021-65399920-1
  • تخصص دکتر نوشین فتحی: دکترای علوم آزمایشگاهی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل