ذخیره
اشتراک گذاری
گزارش
1.3K
دکتر هادی جوشقانی

هادی جوشقانی

شماره نظام پزشکی: 184588
دکترای حرفه‌ای پزشکی
100%
رضایت (4 نظر)
نوبت اینترنتی و مراجعه حضوری
  • امکان دریافت زودترین نوبت

آدرس و تلفن تماس

گرگان - گرگان رسالت ۳۶ درمانگاه شبانه روزی سیب
فعالیت ها
پذیرش24 بیش از 1 سال و 7 ماه افتخار میزبانی از صفحه اختصاصی هادی جوشقانی را داشته است.

نظرات در مورد هادی جوشقانی

100%
رضایت (4 نظر)
برخورد مناسب پزشک
5.0
توضیح پزشک در هنگام ویزیت
5.0
مهارت و تخصص پزشک
5.0
نظر خود را به اشتراک بگذارید:

ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چیز عاااالییییی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
3 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمهمه چیز عاااالیییییی
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
5 ماه پیش
پزشک را توصیه می‌کنمبسیار خوش اخلاق و بسیار دقیق معاینه و سوال میکند و خیلی با حوصله جواب میدهد و دانش بالایی در تشخیص بیماری دارد
پسندیدنگزارش
ارسال
ک پ
کاربر پذیرش 24
1402/02/11
پزشک را توصیه می‌کنمدکتر جوشقانی خیلی دکتر خوبی هستن..اطلاعات پزشکی شون خیلی بالا هستش .بدون هیچ گونه عکس یا سونوگرافی میتونه با معاینه کردن مشکل بیمار تشخیص بده...خیلی کم دارو میده...مفید ومختصر... ما مدیون دکتر جوشقانی هستیم.چون مادرم وحشتناک تصادف کرده بود با اینکه یک ماه کلینیک بستری بود خوب نشده بود...‌پیش دکتر جوشقانی اومدیم کلا تمام دردهای مادرم و درمان کرده.واز مرگ نجات داد...از خدا میخوام که همیشه حافظ و نگهدار دکتر جوشقانی باشه...کشورمون به چنین دکترهای باتجربه ای نیاز داره
پسندیدنگزارش
ارسال

دکتر هادی جوشقانی، دکترای پزشکی در شهر گرگان است. مطب دکتر هادی جوشقانی در گرگان رسالت ۳۶ درمانگاه شبانه روزی سیب واقع شده است که در صورت نیاز می‌توانید با شماره 017-32233558 تماس بگیرید.

تاکنون 1.3K نفر از پروفایل دکتر هادی جوشقانی، دکترای پزشکی بازدید کرده‌اند؛ همچنین 100٪ مراجعین (4 نظر ثبت شده) از ایشان رضایت داشته‌اند و 4 نفر این پزشک را توصیه کرده‌اند. نظرات دکتر هادی جوشقانی در پروفایل دکتر در پذیرش۲۴ قابل مشاهده است.

زودترین زمان رزرو نوبت از مطب دکتر هادی جوشقانی فردا 1:30 عصر می‌باشد که می‌توانید از طریق وبسایت و یا اپلیکیشن نوبت‌دهی پذیرش۲۴ نوبت خود را به صورت اینترنتی و غیرحضوری دریافت کنید.

اگر زمان کافی برای مراجعه حضوری به پزشک مورد نظر خود را ندارید، به پروفایل پزشک در پذیرش۲۴ سری بزنید و در صورت فعال بودن خدمات ویزیت آنلاین ایشان، نوبت ویزیت آنلاین خود را دریافت کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید از سایر پزشکان دکترای پزشکی ویزیت آنلاین (تلفنی و متنی) نوبت بگیرید.

در صورت نیاز به عکس و بیوگرافی و آدرس اینستاگرام دکتر هادی جوشقانی، کانال تلگرام و وبسایت ایشان، اطلاعات موجود در پروفایل ایشان را مشاهده نمایید.

  • آدرس مطب دکتر هادی جوشقانی: گرگان، گرگان رسالت ۳۶ درمانگاه شبانه روزی سیب
  • تلفن مطب دکتر هادی جوشقانی: 017-32233558
  • تخصص دکتر هادی جوشقانی: دکترای حرفه‌ای پزشکی
  • خانه
    جستجو
    نوبت های من
    پروفایل